UniCredit Ţiriac Bank îşi schimbă denumirea
Schimbarea identităţii vizuale va avea loc în contracte şi comunicarea comercială cu clienții, partenerii, autorităţile și a semnalisticii în întreaga reţea de unităţi teritoriale. Ea se va remarcă şi prin înlocuirea instrumentelor de plată (carduri, token-uri) care poartă vechea denumire.
Modificările care vor avea loc în cadrul procesului de rebranding nu implică modificarea caracteristicilor şi funcţionalităţilor produselor şi nici modificarea relaţiilor contractuale cu clienţii, iar înlocuirea instrumentelor de plată actuale cu cele care poartă noua denumire se va realiza treptat, fără costuri suplimentare pentru clienţi.
Banca va derula şi o campanie de comunicare externă care va susţine implementarea noii denumiri – UniCredit Bank.
Procesul de rebranding este determinat de tranzacţia realizată în iunie a.c. prin care UniCredit Bank Austria AG a cumpărat acțiunile reprezentând 45% din UniCredit Țiriac Bank S.A. deținute de Țiriac Holdings Ltd., majorându-și capitalul deținut în cadrul UniCredit Țiriac Bank S.A. de la 50,6% la 95,6%. Astfel, Grupul UniCredit şi-a reafirmat interesul pentru piaţa din România, profitând de ocazia de a-şi consolida și extinde poziția pe piață.
La nivel național, banca este prezentă prin intermediul unei rețele de peste 180 de unităţi teritoriale și a unei echipe de aproximativ 3.350 de angajați.