Vacanţă de CEO. Ce planuri au managerii din România
Cristina Săvuică, CEO Lugera adoră vacanţele neobişnuite din punct de vedere al destinaţiei şi al momentelor petrecute. “Anul acesta am fost în Malaezia, în Langkawi şi Borneo. Cea mai interesantă parte a vacanţei a fost expediţia în pădurea tropicală din Borneo.” Cristina Săvuică spune că nu ar merge niciodată în vacanţă pe litoralul românesc. Şi tot pe lista destinaţiilor în care nu ar merge sunt unele ţări din Africa şi locurile foarte friguroase. De regulă îşi programează vacanţa cu două trei luni înainte dar au existat momente în care s-a hotărât să plece şi s-a pregătit de vacanţă în două, trei zile.
Tomasz Ignaczak, directorul general KRUK, filiala locală a grupului polonez cu acelaşi nume care se ocupă de recuperarea creanţelor, preferă să-şi petreacă vacanţa în ţara de baştină. “Deoarece lucrez departe de casă, ne lipsește familia lărgită și de aceea ne-am planificat vacanța în regiunea de Nord-Est a Poloniei, în zona lacurilor. Principalul motiv pentru care am ales această destinație este să-i lăsăm pe copiii noștri să stea cât mai mult cu bunicii de care le este dor şi să ne bucurăm împreună de revedere”. Pentru vacanţa din Polonia, CEO-ul KRUK şi-a propus să cheltuie în jur de 2000 de euro. “Suntem o familie cu doi adulţi şi doi copii şi ne-am planificat un buget de vacanță care să includă bilete de avion pentru Polonia, cadouri tradiționale din România pentru familie și prieteni. De asemenea, ne-am rezervat cazare într-o stațiune potrivită pentru familii cu copii și sperăm să nu depășim bugetul de 10.000 de lei pentru această vacanță”.
Tomasz Ignaczak spune că cea mai neobișnuită vacanță a sa de până acum a fost o excursie cu bicicleta în zona Cercului Polar, în Norvegia. “ Se întâmpla în timpul studiilor, în anul 2000. Împreună cu prietenii mei am petrecut 5 săptămâni pe bicicletă, plecând din Sudul Norvegiei, până la Cercul Arctic și întorcându-ne prin Suedia. Întreaga vacanță a fost destul de obositoare, dar natura din Norvegia este spectaculoasă”.
CEO-ul KRUK afirmă că fiecare destinaţie de vacanţă are farmecul şi povestea ei. “Nu cred că există un astfel de loc în care să nu îmi doresc să merg niciodată. Sunt convins că fiecare destinație este interesantă. Bineînțeles, trebuie să ținem cont de situația politică actuală din fiecare țară (acum este cam dificil să vizităm Siria, de exemplu). Ne place să gustăm mâncărurile tradiționale, să vedem atracțiile turistice și să înțelegem cât mai multe despre cultura fiecărei țări. Sper să reușesc să vizitez cât mai multe țări interesante cu putință în viața mea”.