Vezi dincolo de eticheta!
Proiectul face parte din campania dezvoltată pentru Beck’s “Vezi dincolo de etichetă”, un concept al echipei de creativi Lowe&Partners. Campania “Vezi dincolo de etichetă”a presupus lansarea unui concurs național de creație de etichete pentru sticlele de bere Beck’s, stimulând și încurajând orice formă de creație – desen, pictură, fotografie sau grafică, în spiritul noncorformist și original al brandului. Românii au fost invitați să creeze noua etichetă Beck’s, iar cei patru câștigători ai concursului își vor vedea creația pe sticlele Beck’s,ce vor apărea pe piață în vara acestui an.
Personajele suprarealiste virtuale au fost create de patru artiști români, Noper, Ghica Popa, Black Moon si Pisica Patrată, si au fost aduse la viață de echipa MobileWorks, prin augmented reality, în fața oricui experimentează lumea de dincolo de eticheta giganticei sticle Beck’s. Proiectul de augmented street art, dezvoltat în parteneriat de Lowe&Partners și Mobile Works, a fost prezentat în cadrul unui eveniment dedicat, adresat bloggerilor și jurnaliștilor, care au testat în premieră aplicația fantezistă, pășind pentru câteva minute în universal colorat și creativ Beck’s.
“Căutam de fiecare dată, prin campaniile pe care le facem la Lowe&Partners, să oferim o experiență unică și diferențiatoare. Acest engagement creativity pe care l-am generat în campanie, prin provocarea la creativitate, dar și experimentul de augmented reality inedit, sunt în strânsă legătură cu brandul Beck’s – îndemnăm oamenii să fie neconvenționali, originali, aducându-i mai aproape de produs. Ne bucură succesul ideii noastre de augmented street art, sunt foarte mulți oameni care s-au oprit să își facă fotografii cu animațiile creative ale artiștilor, bucurându-se de spectacolul vizual”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners.
“Vorbim despre o premieră la nivel național, așa că proiectul a reprezentat un challenge pentru fecare membru al echipei, pornind de la partea de aducere la viață a ideii creative până la soluțiile de implementare alese. Ca de fiecare dată, am încercat să oferim o soluţie de comunicare eficientă, și am implicat toate resursele necesare pentru ca aceasta sa fie unică, având ca principal obiectiv crearea unei legături puternice și personale între brand șiconsumator. Iar reacțiile pozitive nu au întârziat să apară”, spune Andreea Daniel, Account Manager MobileWorks.