Vodafone a încheiat 2011 cu 8,3 mil. clienţi, cu 15% în scădere faţă de sfârşitul anului 2010
"Numărul de cartele prepaid este semnificativ mai mic, ca urmare a întreruperii distribuţiei gratuite de SIM-uri, o activitate care creşte artificial baza de clienţi", a declarat Ińaki Berroeta, preşedinte şi CEO Vodafone România, într-un comunicat de presă transmis de Vodafone.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut la 7,3 euro în ultimul trimestru calendaristic din 2011, al treilea trimestru al anului fiscal 2011-2012, de la 7,2 euro în perioada iulie-septembrie, respectiv 6,2 euro în perioada corespunzătoare din 2010, potrivit datelor anunţate de Vodafone.
Astfel, indicatorul ARPU a urcat cu 9,3% în trimestrul al patrulea calendaristic faţă de aceeaşi perioadă din 2010.
Din totalul clienţilor la 31 decembrie, 41% reprezentau abonaţi, iar 59% utilizatori în regim prepay, pe bază de cartelă.
Compania subliniază creşterea semnificativă a numărului de clienţi şi veniturilor pe segmentul datelor mobile.
Numărul clienţilor Vodafone România în zona serviciilor de internet mobil a crescut cu 75% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
Veniturile din internet mobil au urcat cu 33% faţă de trimestrul anterior şi cu 58% raportat la aceeaşi perioada din 2010, se spune în comunicat.