Work and Play la Noaptea Agențiilor 2015
Astfel, companiile de advertising, PR, full-service, online, interactive sau agenţiile de media îi invită pe cei pasionați de comunicare să le treacă pragul și să le cunoască din interior, într-un cadru informal și relaxat, potrivit unui comunicat de presă.
Tema din acest an îi provoacă pe specialiștii să arate cele două fețe ale activității lor de zi cu zi și să îmbine distracția cu munca. Ca vizitatorii să aibă parte de un exercițiu de imaginație ca la carte, agențiile care vor participa la Noaptea Agențiilor vor trebui să prezinte proiecte și mecanisme de lucru combinate cu modalități de recreere care să integreze tema ediției de anul acesta.
Înscrierile la Noaptea Agențiilor se fac până pe data de 5 martie, pe site-ul dedicat evenimentului. Deși se pot înscrie agenții din toată țara, ca un oraș nou să fie inclus pe harta ediției din 2015, trebuie să se înscrie minimum trei agenții din orașul respectiv. Ȋn 2014 au fost organizate simultan petreceri și evenimente ȋn 36 de companii din București, Oradea, Timișoara, Iași, dar și Chișinău.
Proiectul face parte din Nopțile Industriilor Creative, marca The Institute, și are ca misiune să descopere, să promoveze și să inspire potențialul creativ românesc. Seria aceasta va include în 2015 și evenimente nocturne dedicate domeniilor arhitectură și fashion.