5 secrete de time management pentru a lucra mai eficient
Dacă te afli în a doua categorie, înseamnă că ai nevoie să îți dezvolți abilitățile de time management, pentru a fi mai organizat la job și a lucra mai eficient.
„Dacă ar fi să dau o singură recomandare, ar fi aceasta – află ce este important pentru tine, cu adevărat important pentru tine și urmărește acea direcție. De obicei, oamenii nu se gândesc foarte mult la ce este important pentru ei. De aceea, ajungem să copiem obiective unii de la ceilalți. Va fi inutil, chiar dacă ești un om organizat în general, dacă nu știi prea bine care este scopul urmărit”, explică trainerul Alin Comșa pentru eJobs.ro.
Însă el ne dă mai mult de o recomandare. Ne oferă sfaturi de time management, simplu de pus în practică și folositoare în orice activitate.
1. Stabilește-ți obiectivele
„Sunt foarte multe instrumente sau tehnici care pot ajuta în organizarea eficientă a timpului. Totuși, niciuna nu va funcționa dacă nu am stabilit foarte concret care este obiectivul urmărit.” Pentru a ne ajuta să ne conștientizăm mai bine, trainerul ne oferă un acronim ușor de reținut și de aplicat și foarte util în activitățile de zi cu zi. El sugerează că orice obiectiv ar trebui să fie structurat SMART („deștept” în engleză):
- Specific;
- Măsurabil;
- Adecvat;
- Realist;
- Încadrat în Timp.
Citeşte restul sfaturilor legate de time management pe eJobs.ro.