Angajamentul salariaţilor: Un Moby Dick al HR-ului
Cert este că nu echivalează cu fericirea. Cum am ajuns la această concluzie? Citind un articol care m-a cucerit de la primele cuvinte – „employee engagement este un Moby Dick al HR-ului – multi ştiu cum arată, dar puţini ştiu cum să îl aducă în organizaţiile lor”. Minunat, m-am gândit. Cea mai bună descriere a modului în care ne raportăm noi la "employee engagement".
Mai jos vă relatez integral articolul publicat pe hrmorning.com, articolul din care am desprins cuvintele de mai sus şi care tratează tema angajamentului pornind de la un infografic furnizat de compania internaţională Ceridian, specializată în servicii HR.
„Infograficul prezintă trei aspecte principale ale angajamentului, trei elemente necesare pentru obţinerea acestuia şi ce este de fapt angajamentul.
În plus, HR Managerul Ceridian, Sara Hill, a punctat trei factori pe care ea îi consideră primordiali în employee engagement. Aceştia sunt:
- Încrederea. Managerii şi executivii trebuie să îşi respecte promisiunile la orice nivel ierarhic;
- Satisfacerea nevoilor de bază.Oricât ar nega acest lucru, HR-ul ştie că un pachet de compensaţii şi beneficii competitiv este crucial pentru angajaţi şi necesar înainte ca o companie să genereze performanţa pe care şi-o doreşte. Prin urmare, dacă angajaţii sunt sensibili la beneficii, atunci concentraţi-vă mai mult pe această zonă.
- Dialog cu personalul. De ce rămân angajaţii în companie? Vorbiţi cu angajaţii despre motivele care stau la baza acestui angajament (poate că pentru unii dintre ei contează foarte mult programul flexibil şi atmosfera din organizaţie, nu trebuie plecat de la premisa că doar salariul este un motivator – n.r) şi ce îi determină să fie mândri că lucrează în organizaţie.
Elemente de care avem nevoie pentru a construi angajamentul
Potrivit unei cercetări conduse de compania Tower Watson anul trecut, angajaţii se încadrează în patru categorii, construite în jurul a trei arii – angajamentul de tip tradiţional (angajatul este dispus să depună voluntar mai mult efort…
Citiţi articolul integral pe hrmanageronline.ro.