IBM şi Twitter revoluţionează gândirea companiilor faţă de clienţi şi piaţă
Noua alianţă reuneşte datele Twitter care reprezintă, în mod distinct pulsul public al planetei, cu soluţiile de analytics bazate pe cloud ale IBM, platformele de implicare a clienţilor şi serviciile de consultanţă.
Dezvoltarea acestor noi soluţii va duce la îmbunătăţirea procesului decizional în diferite industrii şi profesii. IBM şi Twitter vor putea să îmbunătăţească fluxurile de date existente în companii pentru eficientizarea modului în care sunt luate deciziile de afaceri.
Citeşte şi: România are nevoie, în următorii 5 ani, de 180.000 de specialişti IT
IBM vine cu o combinaţie de soluţii analytics bazate pe cloud şi cu o echipă de specialişti la nivel global care pot ajuta companiile să utilizeze aceste date cu adevărat unice.
Companiile au înregistrat succese utilizând datele oferite de Twitter – de la producătorii care au reuşit să îşi administreze mai eficient stocurile la producătorii de aparatură electronică de uz general care au reuşit să dezvolte rapid noi produse.
Acest parteneriat cu IBM va permite inovarea mai rapidă în industrii diverse.