Inovează modul în care inovezi!
„Mult prea des organizațiile își trimit angajații la cursuri de creativitate. Când se întorc, aceștia sunt entuziasmați să genereze noi idei. Curând, însă, ei ajung să se lovească de un mediu care inhibă creativitatea și inovaţia. Nu există niciun instrument prin care să le resuscitezi energiile creative. Devin frustrați și demotivați. Acum, compania ajunge să se confrunte cu o mare problemă de moral. Ideile creative au nevoie, înainte de toate, de un mediu ce încurajează inovația” spune Stephen Shapiro – expert în precesele de inovație și una dintre autoritățile mondiale în cultură și practici inovatoare.
În 10 aprilie Stephen Shapiro vorbește comunității de business din România în cadrul conferinței InnovateNow!
Timp de 20 de ani, Shapiro a lansat și condus procese de inovație extrem de provocatoare pentru companii precum: 3M, P&G, Microsoft, Nike, NASA, USAA, Dell, GE, Nestlé, BP, Johnson & Johnson, United States Air Force, Fidelity Investments, Pearson Education, etc.
Stephen Shapiro este autorul a cinci cărți, printre care: „Best Practices Are Stupid: 40 Ways to Out Innovate the Competition” – declarată cea mai bună carte de inovație și creativitate în 2011.