A renunţat la job-ul din multinaţională pentru a se dedica unor cauze sociale
După ce a lucrat aproximativ două decenii în marketing şi comunicare, atât în sistemul multinaţionalelor, cât şi cel antreprenorial, bifând companii precum L’Oreal, TNT sau RTC, Mirela Nemțanu s-a hotărât să renunţe la corporaţii şi să conducă fundaţia Hospice Casa Speranţei, unul dintre cele mai vechi ONG-uri din România, axat pe îngrijirea paliativă. Ce a determinat-o? “Firul roşu care mi-a trasat toate activităţile profesionale: implicarea şi susţinerea cauzelor sociale” potrivit WALL-STREET.RO.
Absolventă a Facultăţii de Marketing, a unui master în acelaşi domeniu şi a unui MBA, Mirela Nemțanu se declara pasionată de acest domeniu în care a profesat timp de douăzeci de ani. “Mi se pare o ştiinţă vie, dinamică şi în continuă schimbare. Înseamnă să fii capabil să-ţi vinzi produsul sau serviciul şi practic, toţi facem marketing în activitatea noastră zilnică”, spune aceasta.
În prezent, Mirela Nemtanu îşi pregăteşte doctoratul în cadrul aceleiaşi facultăţi, în domeniul CSR-ul şi marketing-ului. “Cred că ne suntem datori nouă să învăţăm cu toată puterea, încontinuu, cred că educaţia este singură capabilă să ne dezvolte şi să ne deschidă mintea permanent”, spune aceasta.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.