Bea, rasuceşte şi ai grijă de natură!
Noua sticlă Dorna face parte din iniţiativa globală a companiei Coca-Cola de a eficientiza şi optimiza cantitatea de materiale folosite pentru ambalarea produselor aflate în portofoliul companiei. Astfel, în România, toate ambalajele PET ale apelor Dorna şi Dorna Izvorul Alb au fost modificate pentru a reduce cantitatea de plastic din compoziţie.
“Noua sticlă este mai uşoară, conţine cu până la 25% mai puţin plastic şi se poate răsuci mult mai simplu. Ocupă astfel mai puţin loc şi, în consecinţă, devine mai uşor de depozitat în vederea reciclării. În acest fel, Dorna continuă să acorde atenţie protejării naturii şi să răspundă dorinţelor consumatorilor noştri de a fi implicaţi în acest proces”, a declarat Dana Ichim, Group Brand Manager Waters (România, Bulgaria, Moldova & Malta).
Odată cu acestă schimbare a fost adaptat designul etichetei pentru a o face mai atractivă, în ton cu noul ambalaj, păstrând însă elementele cu care Dorna s-a remarcat, respectiv culoarea PET-ului şi logo-ul consacrat.
“Am investit foarte mult timp şi resurse pentru a ne asigura că rezultatul final păstreaza elementele consacrate din identitatea vizuală Dorna, şi, în acelaşi timp, încorporează elemente cheie care ne diferenţiaza şi creează impact în piaţă.”, a continuat Dana Ichim.
De asemenea, Sistemul Coca-Cola România se implică activ în protejarea resurselor locale de apă, promovarea reciclării şi valorificării ambalajelor şi face eforturi pentru reducerea impactului ambalajelor sale asupra mediului, în fiecare etapă a ciclului lor de viaţă.
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.