Bradul, ca simbol și sprijin al educației
Uneori bradul poate reinterpreta o carte deschisă. Pomul este o metaforă a axului lumii. A legăturii spirituale dintre Pământ și Divinitate. Și nu întâmplător bradul este adeseori ales pentru a evidenția fapte bune, ori acte caritabile.
Kaufland a donat 230.000 euro pentru programele educaționale susținute de Organizația Salvați Copiii, prin achiziția a cinci brazi. În cadrul Festivalului Brazilor de Craciun, eveniment anual caritabil. Fondurile colectate în cadrul Festivalului sprijină programele educaționale în beneficiul copiilor defavorizați. Programe derulate de Salvați Copiii România prin centrele sale educaționale deschise în majoritatea regiunilor țării. Parteneriatul dintre Organizația Salvații Copiii și Kaufland România a împlinit 8 ani, compania fiind, anul acesta, sponsor Platinum al festivalului. În cadrul ediției din 2018, Kaufland România a atins un nou record al sumei donate de o singură companie, până acum, la Festivalul Brazilor de Crăciun: 230.000 de euro este suma direcționată pentru consolidarea viitorului copiilor. Și în schimbul căreia a achiziționat cinci brazi.
Lăsați copiii să râdă
În semn de susținere a educației, unul dintre brazi, în valoare de 40.000 euro, a fost donat de către companie Academiei de Studii Economice din București. Acest brad reinterpretează o carte deschisă. Este intitulat „Lăsați copiii să râdă” și a fost înscris în licitație de WizzDesign și Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro. Creația reprezintă un compendiu de fragmente de viață transcrise textual. Semnate de 100 dintre marile nume ale literaturii române contemporane. De asemenea, compania a ales să ofere bradul „În Suflet”, realizat de Dhaniel Nora, partenerului de tradiție Fundația HOSPICE „Casa Speranței”. Pentru complexul socio-medical Copăceni dedicat copiilor cu boli limitatoare de viață.
,,Educația este fundamentală formării unor comunități puternic dezvoltate. Ne-am luat angajamentul de a susține pe termen lung accesul la educație prin diverse proiecte. Implicarea în Festivalul Brazilor de Crăciun fiind unul dintre acestea. Este o mare bucurie pentru noi să știm că sunt copii care merg la școală și ca urmare a implicării noastre”, a declarat Katharina Scheidereiter, Manager CSR, Kaufland România.