Încă un pas important pentru liderul pieței de retail: 1.000 de noi locuri de muncă
Acestea vor fi create atât în contextul deschiderii de noi magazine, cât și prin extinderea echipelor actuale
***
Kaufland România pregătește, pas cu pas, o nouă provocare: înființarea a 1.000 de noi locuri de muncă în toată țara, până la sfârșitul anului fiscal, adică februarie 2021.
Compania are în prezent peste 15.000 de angajați și deține pentru al cincilea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” în România și, pentru al doilea an la rând, pe cea de „Angajator de Top” în Europa.
„Ne bucurăm de aprecierea românilor din toată țara și vom continua să le oferim stabilitatea de care au nevoie prin oferirea a 1.000 de joburi noi în comunitățile unde urmează să ne dezvoltăm”, precizează Estera Anghelescu, Recruiting and Employer Branding Director, Kaufland România.
Conform ei, tot în ceea ce privește resursele umane și strategia de incluziune și diversitate, compania își propune să dezvolte programul ACCES (Angajare de Candidați cu Cerințe și Evoluții Speciale) de integrare a persoanelor cu dizabilități. Acesta este un program lansat la finalul anului 2019, menit să ofere șanse egale tuturor, din punct de vedere social și profesional: ”Planul nostru este ca în următoarea perioadă să aducem în echipă peste 500 de persoane cu dizabilități alături de care să îndeplinim promisiunea de a ne asuma responsabilităţi sociale, economice şi de mediu. Candidații interesați ne pot scrie pe adresa [email protected]”.
Extinderea ofertei de joburi vine și în întâmpinarea unui interes crescut pentru Kaufland ca angajator în rândul celor care își caută un loc de muncă. Mesajul companiei pentru actualii și viitorii săi angajați rămâne același: într-o echipă performantă, fiecare rol este unul esențial, punând accentul pe colaborare și promovarea unei mentalități orientate spre succes.
Pas cu pas către performanță
Kaufland a continuat să rămână aproape de angajații proprii, dar și de candidați, chiar și în timpul pandemiei, perioadă în care acțiunile de comunicare au fost intensificate. Printre acestea se numără și seria de opt episoade, denumită “Pas cu Pas către Performanță”, realizată de Cristina Neagu, în calitate de ambasador.
Pornind de la experiența pe care Cristina, de patru ori cea mai bună jucătoare de handbal din lume și un model de performanță național, a acumulat-o de-a lungul carierei sale, au fost create o serie de materiale video prin care a oferit sfaturi despre depășirea obstacolelor și pașii esențiali care trebuie parcurși pentru a putea atinge performanța. Inițiativa reprezintă o sursă de inspirație pentru a rămâne concentrați pe munca de zi cu zi și are la bază convingerea că absolut toți membrii echipei, indiferent de rolul pe care îl au, de vechime sau de departamentul în care își desfășoară activitatea, sunt esențiali.
„Am comunicat intens în ultimul an, mai ales prin asocierea cu handbalista Cristina Neagu, un ambasador care transmite mai departe valorile Kaufland: performanță, dinamism și corectitudine. Cea mai recentă acțiune comună, seria de video-uri Pas cu Pas către Performanță, însumează experiențele și sfaturile Cristinei, care vorbește despre elementele general valabile oricărui drum către succes, indiferent de domeniu. Episoadele fac referire la munca în echipă, spiritul competitiv, leadership și alte componente esențiale care definesc succesul”, a încheiat Estera Anghelescu.
Indiferent unde lucrezi, îți poți atinge obiectivele doar dacă muncești cu dedicare
“Mă bucur că am putut colabora cu o companie care încurajează performanța dobândită pas cu pas, cu răbdare și perseverență, așa cum s-a întâmplat în cazul meu. De altfel, viziunea comună ne-a adus împreună. Am abordat subiecte interesante în cadrul campaniei și sper ca experiențele mele să îi inspire pe oamenii care lucrează în orice domeniu. Până la urmă, indiferent unde lucrezi, îți poți atinge obiectivele doar dacă muncești cu dedicare, pasiune și profesionalism”, spune Cristina Neagu.
Seria „Pas cu Pas” poate fi urmărită și pe canalul de Youtube Kaufland România.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine, 132.000 de angajați în 8 țări și o rețea de 133 de magazine în România.