Poiana Soarelui, de la brand la cauza sociala
La sfarsitul anului 2009, consultantii BrandTailors au fost abordati pentru un proiect de rebranding de catre managementul Poiana Soarelui, companie ce-si deruleaza activitatea in industria de panificatie, patiserie si cofetarie, cu scopul de a finanta partial asezamantul de batrani „Dumbrava Minunata” din Brasov. Particularitatea acestei afaceri o constituie perspectiva asupra actului caritabil, facandu-l imperceptibil pentru consumator, care, prin simplul gest de a cumpara produsele de care are nevoie, daruieste de fapt o viata linistita batranilor din complexul „Dumbrava Minunata”.
In faza incipienta a acestui proiect, consultantii au descoperit ca miza reala este aceea de a crea o conexiune afectiva intre consumator si produsele clientului: „Mai mult decat optiunea punctuala pentru produse, obiectivul clientului nostru urmarea adeziunea fiecaruia dintre consumatori la cauza sociala”, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant.
Astfel, esenta acestui brand a fost transpusa in recunostinta beneficiarilor asezamantului de varstnici care transmit consumatorilor mesajul lor simplu si senin prin intermediul sloganului – „Multumesc!”. Povestea a fost transpusa atat pe ambalaje, cat si in brandingul ambiental al cofetariei din Brasov.