Studenţii pot face practică în antreprenoriat și digital marketing în hub-uri deschise în 6 oraşe din România
Google a lansat Atelierul Digital în aprilie 2016. Prin platforma digitală și seminarii desfășurate în cadrul unităților de învățământ superior, participanții au dobândit cunoștințe practice din diverse domenii: de lansarea unui business online, la crearea unui website de calitate sau dezvoltarea unei strategii online eficiente.
Până în prezent peste 60.000 de persoane – studenți, antreprenori și angajați – au folosit programul Atelierul Digital pentru îmbunătățirea competențelor digitale: peste 20.000 de studenți pregătiți în cadrul seminariilor derulate în 45 de orașe din toată țara și 40.000 de utilizatori ai platformei online.
Următorul pas în dezvoltarea Atelierului Digital îl constituie deschiderea a 6 hub-uri regionale permanente, care vor activa în universități din București, Cluj, Iași, Timișoara, Constanța și Brașov.
Hub-urile vor juca un dublu rol: în primul rând vor sprijini start-up-urile prin oferirea unui spațiu de muncă colaborativă pentru studenții – antreprenori, precum și prin sesiuni de pregătire în domeniul business-ului și competențelor digitale.
În al doilea rând, hub-urile vor constitui un spațiu de întâlnire între studenți și IMM-urile locale.
Un grup de consultanți digitali, care au absolvit cursurile avansate ale Atelierului Digital, va oferi consultanță gratuită IMM-urilor locale în utilizarea instrumentelor digitale, strategie și marketing online.
Un astfel de hub a fost inaugurat deja în sediul Acadamiei de Studii Economice (ASE) din Capitală (foto jos).