Victor Miron propune o metodă inedită de a promova lectura
Cum ar fi să spargi gheața într-o conversație printr-un schimb de idei despre cărțile tale preferate?
Victor Miron, inițiatorul campaniei Cărțile pe față, ne propune o metodă inedită de promovare a lecturii, prin intermediul cărților de vizită.
”După ce timp de cinci ani am încurajat oamenii să își dea Cărțile pe Față, acum îi provocăm să își dea cărțile pe spate, pe spatele cărților de vizită. Cred că poți începe mai ușor o conversație cu o persoană pe care tocmai ai cunoscut-o dacă pornești dialogul de la cărțile care te-au influențat”, spune clujeanul.
Noua acțiune de promovare a lecturii încurajează oamenii de afaceri să își treacă recomandări de cărți pe spatele cărților de vizită. Sugestia este să fie trei titluri, unul de poezie, unul de ficțiune și unul non-ficțiune.
Victor Miron a fost nominalizat la Gala Premiilor Revistei CARIERE 2018, la categoria ”Talentele viitorului”.
El ne-a mărturisit că citește ”pentru a vedea viața cu alte cuvinte” și că ”lectura e o formă de grădinărit prin care ne cultivăm pe noi înşine.”
Prin campania Cărțile pe Față, Victor Miron a demarat diverse acțiuni prin care încurajează cititul, precum călătorit gratis cu autobuzul pentru cititori, intrare gratuită la grădina botanică dacă ai la tine o carte, gala cititorilor și multe altele.
Și-a asumat campania de încurajare a lecturii pe 15 ani, din care au trecut cam cinci. „Așa că cel puțin următorii 10 ani mă vor găsi printre rândurile celor care promovează cititul. Clujul este un oraș cu o viață culturală tot mai activă și cu un public tot mai deschis”, ne-a mai spus acesta.