Cum faci team building performant în 2015
ASCENDIS, liderul pieței locale de training și consultant în domeniul dezvoltării profesionale, și-a început activitatea în 1997. Cu afaceri de 4,7 milioane de euro în 2014, din care 800.000 euro din activități de team building și conferințe, grupul are linii de business în arii precum training, consultanță, corporate events, certificări, limbi străine, well-being și e-learning.
Are, de asemenea, o echipă de 40 de consultanţi şi facilitatori şi un portofoliu de peste 140 de clienţi constanți. Echipa de corporate events numără 35 de facilitatori seniori și experți în varii domenii: arte plastice, arhitectură, domeniul artistic. O componentă importantă este reprezentată de Biroul de Speakeri.
Peste 220 de profesioniști în domeniul resurselor umane au fost prezenți la cea de-a treia ediție a Maratonului de team building, evenimentul anual organizat de ASCENDIS care aduce în atenție cele mai noi tendințe în materie de programe destinate echipelor de angajați din companii. Tot acolo a fost lansat şi Catalogul de team building pentru anul 2015.
Iată ce-a declarat Sergiu Teodosiu, consultant şi coordinator corporate events în cadrul ASCENDIS: „Anul trecut, am organizat 201 de evenimente de team building la care am avut 14.000 de participanți din România și nu numai. De multe ori, oamenii tind să acționeze după anumite șabloane, să meargă pe aceeași potecă. Rolul nostru este să provocăm acest șablon în așa fel încât oamenii să vadă lucrurile din perspective diferite, care să le aducă, până la urmă, rezultate mai bune. Programele de team building au devenit un pretext pentru a scoate oamenii care lucrează în companii din contextul lor obișnuit și de a pune pe masă dureri, provocări sau discuții, dar care în final fac lucrurile să meargă mai bine”.
O parte dintre programele de team building solicitate cu precădere pe parcursul anului trecut au fost prezentate în cadrul evenimentului prilejuit de lansarea noii oferte, cea pentru 2015. Participanții au fost grupați în echipe și au avut ocazia să vadă ce presupune fiecare program în parte, au cerut detalii consultanților și au observat materialele și echipamentele folosite în cadrul programelor.
Big Picture, The Quest For Pyramids, In Vino Veritas, The Cooking Day, Cucerirea Everestului sau World Café au fost doar câteva dintre experiențele preferate de companiile-client de anul trecut, motiv pentru care au fost expuse ieri în fața profesioniștilor în domeniul resurselor umane.
„Dacă la începutul activității noastre team buildingul era perceput drept un program de relaxare pentru angajați, în prezent astfel de evenimente sunt organizate cu obiective clare de business. Iar această tendință ne-a determinat să ne reînnoim permanent portofoliul, ceea ce a făcut ca în prezent jumătate din programele livrate să fie create de la zero de noi. Îmbunătățirea modului de lucru în echipă și a performanței, eficientizarea sau managamentul conflictelor sunt printre cerințele cel mai des întâlnite în rândul companiilor care apelează la team building”, a adăugat Sergiu Teodosiu.
Divizia de team building a grupului ASCENDIS, lansată în anul 2007, are în prezent un portofoliu format din 60 de programe care se pot desfășura atât indoor, cât și outdoor, cu durate care variază între câteva ore și maximum 3 zile.