Alin Șerban, TAZZ: Privind înapoi, simt că am parcurs un ultramaraton. Și două lucruri îmi dau cea mai mare satisfacție: echipa extraordinară pe care am reușit să o formăm și performanțele remarcabile pe care le-am atins într-un timp scurt
Alin Șerban, Chief Executive – TAZZ, este unul dintre liderii invitați să răspundă în prima ediție a catalogului ”100 de lideri care inspiră”.
”Pentru mine, ca profesionist, Tazz reprezintă cea mai mare realizare. Privind înapoi la ultimii cinci ani, simt că am parcurs un ultramaraton. Două lucruri îmi dau cea mai mare satisfacție: echipa extraordinară pe care am reușit să o formăm aici și performanțele remarcabile pe care le-am atins într-un timp scurt. La începutul carierei nici nu îndrăzneam să visez la un astfel de parcurs”, a spus Alin Șerban, în interviul acordat în ”100 de lideri care inspiră” – Revista CARIERE.
Ce ne-a povestit Alin Șerban:
▶ Cred că principala mea calitate este capacitatea de a lua decizii rapid și de a acționa prompt, un atu absolut necesar atât în viața personală, cât și în cea profesională. Nu e un lucru ușor, consider că vine mai natural prin experiență, dar și printr-o ancorare foarte bună în realitatea din momentul respectiv. De exemplu, la nivel personal, mă asigur că iau în calcul toate detaliile esențiale și variantele posibile, iar la nivel profesional, mă bazez pe analiza celor mai relevante date pentru fiecare situație în parte.
▶ Consider ca orice experiență profesională te dezvoltă și poate deveni o sursă de formare. În continuare, aplic multe lecții învățate de la primul meu loc de muncă, ca director de vânzări în sectorul telecom. Acei ani m-au învățat cât de important e să mergi pe teren, să construiești relații cu partenerii de business și să le înțelegi realitatea de zi cu zi. O altă experiență formatoare a fost cea de antreprenor în Horeca – businessul nu a reușit, dar m-a ajutat să înțeleg foarte bine acest domeniu în care activez azi. Când mă uit în spate, cred că toate experiențele mele, bune sau rele, m-au pregătit să conduc un business atât de complex cum este Tazz, într-o industrie aflată în continuă schimbare.
▶ Proiectul Tazz a fost cel care a necesitat cea mai mare doză de curaj, combinată cu perseverență, ambiție și spirit inovator. Lansat în plină pandemie, businessul a cunoscut o dezvoltare accelerată, devenind în doar câțiva ani o afacere solidă. În plus, nu doar compania a trecut prin schimbări majore într-un timp scurt, ci întreaga industrie de food delivery, care s-a format și a ajuns foarte rapid în faza de maturizare în care ne aflăm astăzi.
▶ În continuare, îmi doresc să lucrez alături de oameni talentați, care inovează și contribuie la dezvoltarea industriei de livrări rapide. Ceea ce a început ca o necesitate în pandemie s-a transformat într-un serviciu esențial pentru clienți, oferindu-le atât confort, cât și o soluție de optimizare a timpului.
▶ În plus, pentru afacerile mici și mijlocii, serviciile de livrare rapidă reprezintă o oportunitate importantă de digitalizare și creștere. Având în vedere că maturizarea industriei va integra inteligența artificială și eficientizarea proceselor la toate nivelurile, sunt încântat de perspectivele viitoare și de oportunitatea de a contribui la aceste schimbări
Cine este Alin Șerban:
• Cu peste 25 de ani de experiență în domenii conexe, Alin Șerban este Chief Executive Officer al companiei Tazz.
• Sub coordonarea sa, Tazz a devenit, dintr-un start-up local, un jucător național în piața de food delivery din România, iar echipa Tazz a crescut la peste 260 de persoane, împărțite în departamente relevante pentru un business de food delivery.
• Înainte de a ocupa poziția de CEO la Tazz, Alin și-a desfășurat activitatea în telecom, retail și online, pe poziții de Top Management, în cadrul companiilor precum GenusPlus Group, Arsis Trading și Vodafone.
COMPANIE: TAZZ
• Tazz este platforma locală de livrare rapidă, care oferă, la doar un click distanță, preparate de la cele mai bune restaurante din țară, alimente de la principalii jucători de retail, dar şi diverse produse: de la cumpărături zilnice, medicamente şi flori, la cărți, echipamente sportive, produse de îngrijire personală şi de înfrumusețare.
• Clienții Tazz se bucură de beneficii exclusive, cum ar fi comanda de grup, evenimente culinare cu bucătari locali şi plata cu cardurile de masă. Parte a Grupului eMAG, Tazz oferă şi beneficii exclusive prin abonamentul Genius: livrare gratuită şi acces la Genius Deals.
• Fiind una dintre cele mai descărcate aplicații din România, Tazz poate fi accesată din aplicațiile mobile Android şi iOS, dar şi online pe www.tazz.ro, din peste 35 de oraşe din toată țara.
Acest articol este preluat din ediția print a catalogului 100 de Lideri care Inspiră 2024, realizat de Revista CARIERE.
Conținutul editorial este susținut de BCR.