Oana Mucică, Linde Global Services Romania: Privind înainte, sunt determinată să rămân un lider inspirat și dedicat. Sunt convinsă că, prin muncă și pasiune, vom depăși orice provocare
Oana Mucică, Managing Director Linde Global Services Romania, este unul dintre liderii invitați să răspundă în prima ediție a catalogului ”100 de lideri care inspiră”
”Ca lider, consider că mă diferențiez prin capacitatea de a inspira și motiva oamenii din organizație prin exemplul personal. Îmi place să creez un mediu de lucru colaborativ, în care fiecare membru al echipei să se simtă valorizat, să comunice liber și sincer. În plus, abordarea mea orientată spre soluții și abilitatea de a lua decizii informate și echilibrate contribuie la succesul proiectelor pe care le coordonez ”, a spus Oana Mucică, în interviul acordat în ”100 de lideri care inspiră” – Revista CARIERE.
Ce ne-a povestit Oana Mucică:
- Cariera mea a început acum 17 ani, atunci m-am concentrat intens pe dezvoltarea abilităților tehnice și pe perfecționarea cunoștințelor în domeniul finanțelor și auditului. În Big4 am învățat importanța rigurozității, a preciziei și a respectării standardelor profesionale, aspecte care mi-au prins foarte bine. Scara la care gândeam atunci era mult mai mică decât cea la care operează acum viziunea mea profesională.
- Reflectând asupra evoluției mele profesionale, pot spune că fiecare etapă a carierei mele a contribuit la formarea mea de azi. Prin fiecare schimbare de rol ori companie am fost expusă unor noi provocări și oportunități deopotrivă, contribuind la extinderea orizonturilor mele profesionale și dobândind astfel o maturitate profesională care azi îmi permite să adopt o viziune strategică și holistică la nivelul organizației.
- Privind spre viitor, obiectivele mele pe termen lung se concentrează pe crearea unei organizații robuste, eficiente și inovatoare. Una din prioritățile mele este consolidarea organizației, adaptându-ne atât nevoilor actuale de business în domeniul customer service, cât și provocărilor emergente. După o perioadă de tranziție intensivă și creștere semnificativă de aproape doi ani, este esențial să ne concentrăm pe stabilizarea și transformarea proceselor de business pentru a crește eficiența și productivitatea internă.
- Digitalizarea este un alt obiectiv important, lucrăm intens la integrarea și dezvoltarea soluțiilor digitale în serviciile destinate clienților noștri din Germania și Elveția, pentru a menține și îmbunătăți satisfacția acestora. De asemenea, asigurarea stabilității locurilor de muncă pentru angajați este o componentă esențială a viziunii mele. Formarea unui mediu de lucru stabil și sigur, unde fiecare angajat se simte valorizat și motivat prezintă prioritatea mea principală. În domeniul de customer service în care noi activăm, oamenii sunt cel mai mare activ al nostru.
- Privind înainte, sunt determinată să rămân un lider inspirat și dedicat, care să încurajeze și să susțină organizația în ansamblu. Sunt convinsă că, prin muncă și pasiune, vom depăși orice provocare, împreună vom construi un viitor solid și inovator pentru Linde Global Services România.
Cine este Oana Mucică
- Integritatea și empatia sunt valorile fundamentale care o definesc atât ca lider, cât și ca om.
- Aceste principii o ghidează în toate deciziile și acțiunile întreprinse, asigurând respect și responsabilitate în fiecare situație.
- Pasiunea pentru dezvoltarea continuă și dorința de a învăța lucruri noi sunt esențiale pentru viața sa profesională și personală.
- Este o persoană orientată spre rezultate și dedicată, cu o experiență solidă în utilizarea relațiilor interpersonale pentru a construi relații profesionale puternice cu clienții și partenerii de servicii.
Companie: Linde Global Services
- Este unul dintre cei mai importanți lideri din industria gazelor și soluțiilor de inginerie.
- În România, și-a început povestea în 2014, ca centru independent de servicii conexe al Linde Plc, deservind funcții intercompany și relații directe cu clienții.
- În ultimii doi ani, compania a crescut exponențial, diversificarea și extinderea serviciilor conducând la triplarea numărului de angajați.
- Cei aproape 250 de angajați oferă servicii profesionale de customer service, inclusiv procesarea comenzilor, facturarea, gestionarea bazei de clienți și urmărirea încasărilor.
Acest articol este preluat din ediția print a catalogului 100 de Lideri care Inspiră 2024, realizat de Revista CARIERE.
Conținutul editorial este susținut de BCR.