Antoaneta Mareş este un promotor al valorilor şi creaţiilor tradiţionale româneşti
Tânăra antreprenoare s-a gândit acum câţiva ani că e cazul să modernizeze comerţul de artizanat.
Inspiraţia i-a venit după ce a văzut-o pe cântăreaţa Adele îmbrăcată într-o bluza inspirată de motivele tradiţionale, dar şi de designerul Tom Ford, care a pus pe coperta revistei Vogue o ie reinterpretată.
Aşa a apărut ideea magazinului online Blouse Roumaine Shop, un loc în care frumuseţea acestor creaţii să îşi găseasca o casă.
Ea susţine că magazinul are o direcţie clară de fashion şi design modern, care să fie pus la dispoziţia producătorilor de bluze tradiţionale.
Investiţia iniţială a fost de 10.000 de euro şi a ajuns să îşi recupereze suma după primele şase luni. De atunci ea se implică constant în noi proiecte.
Circa 80% din clienţii magazinului online sunt persoane cu vârste cuprinse între 25-35 ani, din România, din mediul urban, iar 20% din comenzi vin din afara ţării, de peste tot din lume, dar mai ales din Franţa. De asemenea, magazinul are contracte şi cu diverşi retaileri, iar portofoliul de produse se extinde periodic cu noi categorii de obiecte, toate realizate de designeri români care se inspiră din cultura şi tradiţiile româneşti.
Blouse Roumaine Shop este un brand ce facilitează accesul elementelor culturii autohtone către piaţa internaţională. Piesele vestimentare sunt facute la comandă, iar 30% dintre comenzi ajung la export.