#TraiesteResponsabil: despre emoții și moderație într-o nouă campanie de responsabilitate socială
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, își continuă angajamentul pentru promovarea unui stil de viață echilibrat și conștient prin lansarea proiectului #TraiesteResponsabil. Această campanie digitală urmărește să încurajeze consumatorii să adopte moderația în consumul de alcool și să facă alegeri sănătoase, cu accent pe echilibru și autocontrol în viața de zi cu zi.
Inițiativa aduce în discuție legătura dintre emoții și tendințele de exces, alături de scriitoarea și psihologul Petronela Rotar. În cadrul unui proiect editorial, dezvoltat în colaborare cu podcastul Fain & Simplu, moderat de Mihai Morar, Rotar explorează teme de autocontrol și educație emoțională, subliniind importanța conștientizării primelor semne ale consumului excesiv.
„Ne dorim să continuăm discuția despre consumul de alcool și responsabilitate, explorând legătura dintre emoții și excese în toate aspectele vieții. Prin #TraiesteResponsabil, încurajăm un stil de viață echilibrat care să le ofere consumatorilor noștri un control mai bun asupra alegerilor lor”, a declarat Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director Bergenbier S.A.
Bergenbier pune un accent puternic pe responsabilitatea în consum și și-a extins gama de produse non-alcoolice, oferind nouă sortimente diferite pentru cei care doresc o alternativă. Campania este disponibilă online, atât pe paginile de social media Bergenbier S.A., cât și pe canalul de YouTube Fain & Simplu.
Petronela Rotar subliniază că inițiative precum aceasta aduc mai multă conștientizare: „Astfel de campanii aduc multă informare în rândul celor care poate că nu și-au pus niciodată astfel problema. Salut inițiativa Bergenbier S.A.”
Direcția de responsabilitate a Bergenbier S.A. se concentrează pe trei piloni: oamenii, mediul și consumul responsabil, reflectați pe platforma prieteniresponsabili.ro.
*Acest material este de tip advertorial.