Ce este mai important în activitatea de fundraising: cauză pe care o reprezinți sau compania?
Despina este de părere că românii sunt în continuare foarte deschiși atât către voluntariat cât și către donații, doar că dificultățile financiare generat de criză au redus nivelul acestora din urmă. Reprezentantul UNICEF afirmă că problemele economice resimțite la nivel mondial au lovit puternic în bugetele organizației pe care o reprezintă, dar și în cele al ONG-urile, printre primele cheltuieli tăiate de companii în perioada de criză fiind cele de CSR.
Totdată, Despina Andrei este de părere că programele care sprijină cauze legate de sectorul sănătății ne fac să donăm mai mulți bani decât cele legate de sectorul educației deoarece sănătatea reprezintă o problemă mult mai urgentă și apropiată de oameni decât educația, din păcate.
Nu în ultimul rând, am întrebat-o pe Despina despre ce este mai important în activitatea de fundraising: cauză pe care o reprezinți sau compania. Aflați răspunsul reprezentantului UNICEF urmărind înregistrarea emisiunii.