De la pasiune la business. Cum construiești o afacere într-un domeniu mai puțin cunoscut
Povestea Maia Outdoor a început în 2013, atunci când Dumitrița (specialist în marketing) și Vlad (specialist IT) au decis să renunțe la joburile lor sigure pentru a se ocupa de propriul business. Pasionați de drumeții și sporturi în aer liber, ideea de afacere le-a venit în mod natural.
"Am observat odată cu pasiunea noastră pentru sportul în aer liber că este nevoie în piață, de magazine de astfel de produse care să vină în întâmpinarea clientului, magazine în care consultanța și suportul să fie esențială în demersul de vânzare. Așa a apărut primul magazin Maia Outdoor din Piatra Neamț, urmând la scurt timp și cel din zona de online", a povestit Dumitrița pentru wall-street.ro.
Cei mai fideli clienți ai magazinului Maia Outdoor sunt cei din București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov.
Cum au ales numele brandului
Citește articolul în întregime pe wall-street.ro.