Povestea soților Nechita-Rotta, antreprenorii români care atacă o piață de peste un miliard de euro
Joi, 26 aprilie 2018. Sună alarma de la telefonul mobil, este ora 05.30. Mă trezesc, mă duc în bucătărie. Nu am prea mult timp la dispoziție, trebuie să fiu la aeroport la ora 07.00, avionul spre Cluj decolează la ora 08.20. Azi voi vizita fabrica de etichete autoadezive Sunimprof Rottaprint de la Apahida, deținută de soții Arnella și Cristi Nechita-Rotta. Îmi fac o cafea și tai niște salam de Sibiu. Am ajuns la partea cu eticheta de hârtie, încerc să o scot. Se rupe incomplet, rămân urme de hârtie pe salam.
”Știți de ce vi s-a întâmplat așa? La banderolele pentru salam se pune lipici pe toată eticheta, dar apoi pe partea care vine pe salam se aplică ceea ce noi numim «glue killer», lipiciul rămâne doar pe capetele care vin unul peste celălalt. Unii pun lipici doar pe aceste capete, dar apoi hârtia absoarbe grăsimea din salam și se sudează de produs și salamul nu se usucă unde este eticheta”, avea să-mi explice Cristi Nechita-Rotta în după-amiaza acelei zile…
Continuarea materialului o găsiți pe wall-street.ro.