Incotro se indreapta piata de mass-media din Romania?
Acesta scoala a fost dezvoltata de catre BlockbusterMedia si de catre Asociatia Jurnalism pentru Sanse Egale. Proiectul promoveaza principiul egalitatii de sanse si de gen in cadrul comunitatii mass-media, atat prin instruirea membrilor activi, cat si prin calificarea si recalificarea celor care lucreaza deja in domeniu sau a celor care doresc sa intre in aceasta comunitate.
In acest context, am invitat-o Vine pe Liviana Tane, presedintele Asociatiei de Jurnalism pentru Sanse Egale, la emisiunea Jurnal de Leadership, de la Radio Lynx (luni, 25 august, orele 19:00 ) sa ne vorbeasca despre necesitatea unui astfel de proiect pe piata de mass-media.
Demarat in mai, cu perioada de implementare de 18 luni si cu o valoare totala de 17.129.034 de lei , proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Astfel, incepand cu luna septembrie 2014 se vor organiza urmatoarele cursuri: calificare cameraman (pentru femei peste 18 ani care isi doresc sa lucreze in domeniu), calificare editor de imagine (pentru femei peste 18 ani care isi doresc sa lucreze in domeniu), specializare reporteri TV (pentru studente la jurnalism care au facut practica in domeniu mass media sau femei care vor aceasta specializare), specializare regizori emisie (pentru studente la UNATC/femei care au lucrat in domeniu) si de informare pe egalitate de sanse (pentru experti mass-media).