Angajări sau marketing? KFC invită viitori angajaţi să-şi completeze CV-ul în restaurante
Pe lângă aspectele standard ale unui CV, aplicanții sunt invitați să completeze și câmpuri precum muzica pe care o ascultă, porecla din liceu, serialele preferate sau numărul de prieteni pe care îl au pe Facebook.
“Cei interesați de un loc de muncă la KFC pot opta pentru posturile de casier sau bucătar, fie că au sau nu experienţă în acest domeniu, compania punându-le la dispoziție traininguri specializate: de la instruire practică în restaurante, realizată de personal autorizat, la training-uri online, sub formă de cursuri și teste”.
Lanțul de restaurante anunţă în acelaşi comunicat că oferă o serie de beneficii, precum bonusuri de fidelitate, creșteri salariale corelate cu vechimea sau program flexibil. Viitorii angajaţi pot opta fie pentru program full-time, fie part-time (de patru sau șase ore) sau pot lucra doar în weekend (vinerea, sâmbăta și duminica).
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 60 de restaurante în Bucureşti,Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova.