Despre angajați, performanțe și oameni pe care altfel nu i-am întâlni…Ce ar fi 1.000 fără 1?
Vorbim despre cultură organizațională, excelența în servicii, îmbunătățirea continuă, dezvoltare șți despre atingerea numărului de 1.000 de angajați. Un lucru deloc ușor, pe care nu oricine îl poate atinge. Iată însă că Societe Generale European Business Services, centrul regional de servicii pentru Grupul Societe Generale, care a înregistrat cea mai rapidă creștere din România, aniversează atingerea numărului de 1.000 de angajați.
În topul celor mai mari 10 centre de servicii din România
La modul general, Societe Generale este un grup financiar global cu 150 de ani de activitate. Are mai mult de 148.000 de angajați, sedii în 76 de țări și deservește 32 de milioane de clienți în întreaga lume în activități zilnice. E puțin, e mult? E, de fapt, ca o mașinărie bine unsă.
Societe Generale European Business Services, centrul care oferă servicii profesionale cu valoare adăugată în domenii precum finanțe, achiziții, resurse umane, KYC (Know Your Customers) și servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1.000 de angajați în urma unei creșteri accelerate din ultimii trei ani. Acest număr atins a devenit implicit motiv de aniversare pentru Societe Generale European Business Services, care intră astfel în topul celor mai mari 10 centre de servicii din România, sector care atrage peste 7% din populația angajată.
Am aflat care au fost momentele cele mai importante din evoluția centrului și planurile de viitor de la reprezentanți ai managementului local și global ai grupului Societe Generale, în cadrul dezbaterii desfășurate pe 15 iunie la Radisson Blu Bucharest. În principal,Françoise Mercadal-Delasalles – Director de Resurse Umane și Inovație a Grupului Societe Generale, Xavier Lofficial – Director de Transformare, Procese și Sisteme Informaționale Societe Generale și Philippe Garcet – CEO Societe Generale European Business Services au fost cei care au subliniat importanța angajaților ca parte a culturii organizaționale, toți fiind oamenii extrem de ocupați desigur și pe care altfel nu i-am întâlni….
“Lot of patterns fit our clients!“
“De ce am ales Bucureștiul? Pentru că am descoperit aici resurse importante, perspective și, de ce nu, oameni draguți! Este interesant câte limbi străine se vorbesc în București și în România în general și din acest punct de vedere fiind important pentru noi“, a ținut să sublinieze Françoise Mercadal-Delasalles (foto) – Director de Resurse și Inovație a Grupului Societe Generale. Françoise Mercadal-Delasalles a adus în discuție, printre altele, și programele de dezvoltare, majoritatea angajaților companiei participând la cursuri de limbi străine, Și, să nu omitem un fapt important de assemenea: toți angajații companiei sunt parte din procesul anual de evaluare a performanței, fiind considerați atât în planul de succesiune, cât și în planul de mobilitate internă.
Societe Generale European Business Services a fost fondată în 2011 și a înregistrat o creștere medie de 50% de la an la an, adăugând noi servicii în portofoliu și mărind constant numărul de angajați. Astfel, de la un centru specializat în domeniul financiar, compania oferă acum o gamă extinsă de servicii financiare, de resurse umane, IT sau Back Office și deservește peste 35 de țări. “Avem câteva ambiții. În primul rând să fim focalizați pe dezvoltarea serviciilor digitale, în favoarea clienților noștri. <We do it!>poate fi un motto în acest caz. Trebuie să fim siguri că suntem interconectați. De asemenea, să fim transparenți este un obiectiv important: Lot of patterns fit our clients!“, este de părere Xavier Lofficial (foto) – Director de Transformare, Procese și Sisteme Informaționale Societe Generale
În cadrul liniilor de business ale Societe Generale European Business Services, serviciile pentru procese organizaționale reprezintă 70% din activitate, în timp ce 30% sunt reprezentate de serviciile de suport și dezvoltare IT. Planurile de dezvoltare ale Societe Generale European Business Services vizând creșterea ponderii serviciilor de IT în viitor.
Din cei 1.000 de angajați ai centrului, 35% sunt responsabili de zona de servicii financiare, 20% de serviciile de HR și servicii partajate, în timp ce mai mult de 30% sunt specializați în servicii de IT.
„Rolul Societe Generale European Business Services este foarte important pentru Grupul Societe Generale care se bazează din ce în ce mai mult pe serviciile de calitate ale centrului ca parte din strategia de transformare la nivel mondial. Într-o perioadă scurtă, am reușit să devenim un reper regional de excelență pentru operațiunile grupului și acest lucru se datorează echipei extraordinar de capabile și dedicate pe care o avem aici, celor 1.000 de angajați pe care îî sărbătorim astăzi.
Ei sunt cei care ne ajută să ne dezvoltăm pe zi ce trece într-un mediu dominat de inovație și performanță. Acest lucru înseamnă: servicii de calitate, preocuparea pentru satisfacția clienților și capacitatea de a livra la standarde înalte repede, pentru că timpul este o resursă importantă pentru clienți”, a declarat Philippe Garcet (foto), CEO Societe Generale European Business Services.
În următorii ani, obiectivul Societe Generale European Business Services va fi de a continua să-și dezvolte poziția actuală de centru de excelență oferind soluții inteligente de business cu ajutorul unei echipe centrate pe inovație. Deși sună poate prețios. Ideea e că un angajator de top reușește să-şi magnetizeze propriii angajați și potențialii candidați nu prin ceea ce imaginează despre sine, ci prin ceea ce este. Plus că nu are atât de mare nevoie să caute oameni, pentru că îi sunt deja alături! Și, în fond, ce ar fi 1.000 fără 1?