Diferențiază-te de concurență!
1. Ori de câte ori este posibil, nu folosi hârtie ca să imprimi, dar, dacă trebuie neapărat să imprimi ceva, asigură-te că utilizezi hârtie eco-friendly. Companiile bine intenţionate pot căuta simbolul de reciclare pe cutiile de hârtie. Pe de altă parte, este bine cunoscut că numai deşeuri de hârtie postconsum (PWC) sunt realizate în întregime din hârtie reciclată. Folosirea de hârtie reciclată (PCW) este o soluţie pentru a consuma cu 45% mai puţină energie şi a crea jumătate din deşeurilor procesului tradiţional de fabricare a hârtiei.
2. Utilizarea produselor de curăţare biodegradabile reduce expunerea la toxine şi la alte substanţe chimice şi reduce introducerea acestor substanţe în mediul înconjurător. Şi companiile folosesc săpun, detergent sau alte produse de curăţenie, care pot fi achiziţionate din raionul de ecologice.
3. Apelarea la un audit energetic este o altă soluţie pentru a deveni mai „verde”. După audit se pot face modificări simple atât la birou, cât şi acasă. Se pot reduce aşa facturi la apă, la încălzire etc.
4. Foloseşte la birou energie alternativă. În mai multe zone ale ţării, companiile pot cumpăra „energie verde”, de la furnizorul de energie. Acest tip de energie este generat din surse regenerabile de energie, cum ar fi energia eoliană şi solară, geotermală, energia hidroelectrică şi materiile vegetale. Desigur, achiziţionarea acestui tip de energie „verde” poate creşte factura de curent cu un procent, dar se ştie că banii sunt utilizaţi pentru energie curată.
5. Companiile îşi pot încuraja angajaţii să folosească transportul public, să conducă vehicule cu combustibil alternativ sau vehicule hibride ori să vină la birou cu bicicleta. Oricare dintre aceste metode de transport va reduce amprenta de carbon a afacerii şi va evidenţia angajamentul companiei faţă de mediu.
6. În plus faţă de reciclarea clasică, hârtie, becuri, tot ceea ce poate fi reciclat, companiile pot gândi „verde” şi atunci când cumpără sau înlocuiesc anumite lucruri. De exemplu, pot lua în considerare achiziţionarea de mobilier de birou second-hand sau de epocă în loc de piese noi, de brand.
7. Hostingul web „verde” este ultima tendinţă în materie. Aceste companii sunt, practic, firme care găzduiesc serverele de internet ale altor companii, dar care fac acest lucru într-un mod ecologic. Mai exact, ele utilizează echipamente informatice de joasă tensiune, se folosesc de aerul rece din exterior
când e frig afară, pentru răcirea serverelor, îmbunătăţesc fluxul de aer prin servere, ceea ce permite operatorilor să utilizeze temperaturi adecvate de răcire, utilizează senzori de iluminat pentru o iluminare eficientă energetic în clădire, dar nu numai.