Gama Infant UNO la Conferințele Alfie Kohn
Gama Infant UNO a fost prezentă la eveniment în calitate de sponsor, ieșind în evidență cu un spider jucăuș, care asurprins esența gamei, în ansamblul ei, punând, în acelașitimp, în valoare caracteristicile fiecărui produs în parte.
La conferință au participat aproximativ 500 de persoane, în special mămici sau viitoare mămici, din categoria „premium”, cu venituri peste medie, active pe site-uri și forumuri de parenting, mari consumatoare de informații privind creșterea și îngrijirea bebelușilor – adevărați influencer-i, atât în mediul virtual, cât și off-line, în cadrul comunităților demămici din care fac parte, potrivit unui comunicat de presă.
Astfel, Infant UNO a putut comunica eficient, către un public ce coincide cu target-ul său și care poate asigura diseminarea informațiilor despre produsele sale, prin generarea de word-of-mouth¸ către publicuri mai puțin active, dar receptive.
Pentru a promova noua gamă și pentru a facilita discuțiile despre produsele sale, mămicile prezente au primit câte un pachet conținând mostre de Infant UNO Cremă și Infant UNO Ser fiziologic, dar și kitul de comunicare Infant UNO, format dintr-un flyer cu informații despre produse, un sistem origami pentru copii cu instrucțiuni de asamblare, dar și câte un brand reminder, sub forma unui carnețel magnetic pentru frigider, cu logo-ul gamei – toate acestea prezentate într-o mapă colorată, ce respectă caracterul ludic al gamei.
Feedback-ul primit a fost unul pozitiv. Majoritatea părinților care au vizitat standul au fost interesați de produsele Infant UNO, de compoziția acestora, de disponibilitatea lor pe piață. Majoritatea întrebărilor au fost legate de ingrediente, substanțele naturale pe care mizează gama fiind apreciate de cea mai mareparte a vizitatorilor, dar și de prezența produselor în diverse farmacii
Produsele care au generat cel mai mare interes au fost Infant UNO Soluție pentru igiena auriculară și Infant UNO Gel gingival, pentru părinții cu copii foarte mici, dar și Infant UNO Jellyvit OMEGA 3 și Infant UNO Sfeclișor, în cazul părinților cu copii de peste 2 ani.
Gama Infant UNO oferă o îngrijire delicată și sprijină dezvoltarea armonioasă a copilului încă din primele zile de viață, având în componență ingrediente naturale, care îl protejează și îl ajută să crească sănătos. Mai multe informații despre produsele din gama Infant UNO puteți găsi pe site-ul www.infantuno.ro și în farmaciile partenere.
Evenimentul, organizat de Asociația Totul Despre Mame, a fost promovat pe site-ul www.totuldespremame.ro și pe pagina de Facebook a Asociației, dar și pe site-urile și paginile sponsorilor și ale partenerilor media.