GDF SUEZ devine ENGIE și în România
În România, procesul de rebranding va avea două etape: în prima etapă, GDF SUEZ Energy România va adopta marca ENGIE pentru produsele şi serviciile comercializate. Denumirea socială a companiei va ramâne, însă, neschimbată până la o dată care va fi anunţată ulterior. În a doua etapă, procesul de rebranding va fi declinat pentru toate filialele deţinute de către GDF SUEZ Energy România, respectiv Distrigaz Sud Reţele, Distrigaz Confort, Brăila Winds şi Alizeu Eolian.
Citește și Actavis și-a schimbat numele în Allergan Plc
„La 10 ani de prezenţă în România, suntem pregătiţi să facem un nou pas în evoluţia companiei prin adoptarea noii mărci, ENGIE. Această schimbare de marcă va sprijini noua poziţionare care se va traduce la nivel local prin dezvoltarea unor produse şi servicii de eficienţă energetică care să permită diminuarea consumului de energie şi prin dezvoltarea de soluţii digitale menite să le faciliteze clienţilor un acces mai facil la serviciile şi ofertele noastre. Am încrederea că toate acestea vor aduce un plus de valoare capitalului de încredere dobândit până în prezent şi vor contribui la succesul mărcii ENGIE în România”, a declarat Eric Stab, Preşedinte Director General al GDF SUEZ Energy România.
Schimbarea de marcă, derulată sub motto-ul „Lumea se schimbă şi, odată cu ea, energia noastră”, are loc într-un context în care domeniul energiei este marcat de schimbări profunde, iar tranziţia energetică devine o prioritate la scară mondială ce presupune reducerea consumului energetic prin implementarea unor măsuri de eficienţă energetică, digitalizarea informaţiei şi dezvoltarea energiilor nepoluante, potrivit unui comunicat de presă.