Ghid de supravietuire pentru antreprenori de la Tom Peters
Cartea lui Tom Peters e un instrument pentru antreprenorul contemporan, un ghid de supravieţuire prin incomoda evadare din zona de confort şi prin deschiderea la reinventare. Într-o perioadă în care timpul companiilor se măsoară cu minutarul crizei sau al recesiunii, cartea lui Peters e o sursă de oxigen şi o fericită schimbare de tempo. Prin cazuistica abordată în ”Cercul inovaţiei”, Peters demonstrează că speranţa la succes e de fapt garanţie, dacă eşti gata să te reinventezi, anticipând orizontul de aşteptare al lumii.
Cu o sumă de studii de caz şi de analize aplicate care arată că inovaţia este motorul evoluţiei, volumul lui Peters e o lectură cu substanţă. Felul în care este scrisă – amuzant, anecdotic, cu o aparentă lejeritate, o transformă şi într-o sursă de deconectare pentru oamenii de business.
”Publica e o editură valoroasă, care a redesenat felul în care în România se consumă informaţie despre universul de business, cel al marketingului şi comunicării. Primul proiect al parteneriatului nostru – lansarea ”Cercului Inovaţiei” de Tom Peters – ni s-a părut cea mai inspirată formă de a anticipa cursurile despre cultura inovaţiei, pe care TEBA le lansează în această toamnă, alături de Xavier Pavie si Herve Mathe, doi profesori de acelaşi calibru cu Peters. Suntem siguri că volumul va avea şi în România succesul de care s-a bucurat în pieţe cu economii mature şi îi aşteptăm pe influenţatorii din business-ul românesc să exploreze universul TEBA, odată cu deschiderea pentru universul inovaţiei”, a declarat Ilie Drăgan, board member TEBA.
Trans European Business Academy este o platformă educativă de calibrul unui MBA cu ţinută, dedicat profesioniştilor din mediul de business care vor să se specializeze, fiind astfel la curent cu ultimele noutăţi la scară globală, dar au resurse limitate de timp, pe care le pot aloca studiului. Profesorii TEBA predau în cele mai prestigioase contexte universitare – ESSEC, Harvard sau Kent – şi au o curiculă adaptată ritmului contemporan de asimilare a informaţiei.
În pastile concentrate de două sau patru zile, ei reuşesc deopotrivă să facă trimitere la o cazuistică complexă, dar şi să ofere publicului de business elemente practice, pe care le pot aplica în viaţa de zi cu zi. Parteneriatul dintre Publica şi TEBA poate fi numit ca fiind unul puternic şi de succes.