Ingredientul momentelor productive sau oaza dintr-o zi de lucru?
În ţara noastră produsele Nespresso Business Solutions au fost prezente iniţial prin intermediul unui distribuitor. Din ianuarie 2015, Nespresso oferă în mod direct produse şi servicii destinate segmentului profesional, respectiv companiilor cu sedii de birouri, hotelurilor, cafenelelor şi restaurantelor de lux. De altfel, Nespresso urmează în România strategia de business care a consacrat brandul la nivel internaţional: aceea de a colabora cu companii cu sedii de birouri, hoteluri de lux şi restaurante de fine dining care doresc să asigure angajaților și vizitatorilor o ambianţă excelentă şi servicii de înaltă calitate.
„Suntem în plină expansiune a parteneriatelor B2B, iar alegerea partenerilor se bazează pe transmiterea valorilor fundamentale în raport cu oamenii şi pasiunile lor, cu noţiunea de «good life», cu noţiunea de frumos. În general, companiile care aleg să colaboreze cu noi sunt cele care oferă pachete importante de beneficii pentru angajaţii lor, preocupate de asigurarea unui mediu de lucru excepţional, precum şi de prestarea de servicii sau de vânzarea de bunuri de cea mai înaltă calitate”, spune Sonia Năstase, Country Manager, Divizia Nespresso România.
CURATORI AI ELEGANȚEI CONTEMPORANE
Din 1996 Nespresso furnizează la nivel global soluții profesionale de cafea pentru companii şi HoReCa, fiind brandul pe care au ales să-l servească mai mult de 700 de bucătari-șefi de înaltă clasă, în renumite lanţuri de hoteluri şi restaurante de lux. De asemenea, există mai multe parteneriate încheiate cu organizații culinare prestigioase și bucătari-șefi renumiți din întreaga lume, decorați cu stele Michelin, colaborări cu asociații prestigioase precum Relais & Chateaux, Jeunes Restaurateurs d’Europe și L’Association de la Sommellerie Internaționale (ASI). Nu în ultimul rând, Nespresso este de mulţi ani partenerul consacrat al competiţiei internaţionale de gastronomie fină, Bocuse d’Or.
„Fiind o cafea de lux, de cea mai înaltă calitate, încă de la început am răspuns pozitiv exigenţelor celor mai rafinate hoteluri şi restaurante din lume şi cerinţelor celor mai pretenţioşi clienţi-corporate, printr-un sistem integrat de soluţii profesionale. În prezent suntem alegerea unora dintre cele mai importante restaurante de fine dining şi hoteluri de lux din lume, a unora dintre cele mai importante linii aeriene pentru clasa business – Swiss International Air Lines, Cathay Pacific Airways, Emirates Airlines pentru a numi doar câteva – şi alegerea a peste 2.000 de oameni de afaceri pentru avioanele lor private”, mai spune Sonia Năstase. În prezent, echipa business-to-business Nespresso oferă o gamă variată de produse şi servicii pentru clienţii-corporate, în 64 de țări din întreaga lume.
POZIȚIONARE PREMIUM: DE LA PROCESUL DE FABRICAȚIE PÂNĂ ÎN CEAȘCA DE CAFEA
Cu siguranţă, şi în România există o tendinţă a creşterii consumului de cafea-gourmet, de specialitate. Iubitorii de cafea au devenit din ce în mai pretenţioşi, acordă mult mai multă atenţie calităţii cafelei pe care o consumă, vor să fie atinşi la nivel emoţional şi sunt preocupaţi de istoria şi valorile pe care brandurile le reprezintă. În prezent, consumatorii pot deveni loiali dacă brandul îi convinge să fie, dar sunt şi foarte exigenţi şi îşi cunosc la rândul lor valoarea de brand. În plus, mulţi iubitori de cafea preferă variantele decafeinizate, mai ales după-amiaza târziu sau seara. Pentru ei, Nespresso a inclus în gama de cafea destinată consumului la birou, două sortimente de cafea Grands Crus decafeinizate: Espresso Decaffeinato şi Lungo Decaffeinato. La Nespresso decafeinizarea este un proces migălos şi îndelungat, 100% natural, decafeinizarea fiind realizată pe bază de apă, fără a folosi solvenţi chimici, respectând în totalitate natura bobului de cafea.
ÎNTRE 3 ŞI 5 CAFELE PE ZI
Autoritatea Europeană pentru Siguranţa Alimentelor (EFSA) recomandă pentru adulţi un consum moderat de cafeină de 400 mg pe zi, ceea ce este echivalentul a 3-5 cafele pe zi, în funcţie de modalitatea de preparare a cafelei şi consumul altor surse de cafeină pe parcursul aceleiaşi zile. Un consum moderat de cafea în cadrul unei alimentaţii echilibrate şi unui stil de viaţă activ este sigur pentru persoanele adulte şi chiar poate prezenta unele beneficii asupra sănătăţii. Studiile care stau la baza acestor recomandări sunt publicate de Institute for Scientific Information on Coffee şi European Food Safety Authority.
“Cafeaua Nespresso este o cafea de lux, deoarece pentru realizarea sortimentelor noastre selectăm doar boabele de cea mai bună calitate, din cele mai bune culturi de cafea din lume, cunoscute sub numele de «cafea Gourmet», întrucât oferă cele mai sofisticate arome. Ne mândrim cu faptul că doar 1-2% din producţia de cafea la nivel mondial se ridică la standardele de calitate care o fac eligibilă pentru selecţia noastră şi ne adresăm astfel celor mai exigenţi dintre consumatori, celor care apreciază atenţia acordată detaliilor şi calitatea excepţională, trăsături care definesc de altfel industria produselor de lux” – SONIA NĂSTASE, COUNTRY MANAGER, DIVIZIA NESPRESSO ROMÂNIA
Articol preluat din numărul 234/februarie 2017 al Revistei CARIERE. Pentru detalii legate de abonare, click aici
Articol preluat din numărul 234/februarie 2017 al Revistei CARIERE. Pentru detalii legate de abonare, click aici