Managerii se pot inscrie la cursuri de peste 3.000 de euro. Factura o plateste Uniunea Europeana
Proiectul “Dezvoltarea spiritului antreprenorial si cresterea competitivitatii in afaceri” POSDRU/92/3.1/S/61820 prevede programe de formare variate care le ofera participantilor ocazia de a asimila cunostinte si de a dezvolta abilitati, folosind ca metoda specifica „invatarea prin practica”, facilitand, in acelasi timp, dezvoltarea de aptitudini si dobandirea abilitatilor antreprenoriale. Beneficiile constau in participarea gratuita a managerilor la cursurile de formare profesionala, certificarea internationala in management si leadership ILM (Institute of Leadership and Management), coaching personal si de echipa, perspective de dezvoltare a carierei sau deschidere a unei afaceri, interactiunea cu alti manageri din domenii si companii diferite. Inscrierile vor demara la jumatatea lunii iunie. Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Managerul in armura
People Investment detine master franciza Crestcom International in Romania. Crestcom este o companie de training specializata in dezvoltarea competentelor de management si leadership, cu peste 20 de ani de experienta. Managerul in armura reprezinta componenta esentiala de training a programului si se desfasoara pe o durata de 12 luni consecutiv din momentul inceperii. Este structurata pe 10 competente printre care se numara abilitatea de a ii motiva pe ceilalti, managementul schimbarii, coaching & mentoring, comunicare, negociere, managementul performantei si stress management. Managerul in armura se adreseaza celor care conduc oameni: manageri, supervizori, team leader. Cursul se desfasoara pe baza prezentarii video si facilitarii in direct. Durata este de 12 luni consecutiv – 1 sesiune /luna ce dureaza 4 ½ ore cu 2 subiecte de management. O idee din fiecare subiect lunar este aplicata de managerul-participant la locul de munca. La fiecare 3 luni, echipa de manageri din firma se intalneste pentru discutarea ideilor implementate si rezultatul financiar obtinut din aceste idei in companie.
Abilitatile pe care este construit programul: Abilitatea de a-i motiva pe ceilalti; Managementul schimbarii; Coaching & Mentoring; Comunicare ( Ascultat & Vorbit); Relatii cu clientii; Negociere; Managementul performantei; Planificare si setare de obiective; Recrutare / angajare / retentie; Managementul stresului.
“Respectand pasii 2 si 5 din subiectul Cei 7 pasi ai delegarii am reusit sa deleg un proiect recent catre o colega si rezultatul a fost uimitor. Atat pentru succesul obtinut prin proiect ,dar mai ales prin faptul ca un angajat este acum mult mai motivat. Veniturile estimate peste 25,000 EUR.’’ – Raluca Grigorescu, News Outdoor
Firma People Investment este in forma actuala din noiembrie 2005 si reuneste manageri cu experinte din domenii diverse- curierat, petrolier, logistic, farmaceutic, vanzari, marketing (foto: Anne Marie Iliescu – manager proiecte Giuliana Boicu – trainer, coach; Gabriela Badina – trainer, coach;). Cu totii au experiente de peste 10 ani in conducerea echipelor, recrutarea oamenilor din echipa, implementare proiecte, experiente dobandite in cadrul firmelor multinationale dar si a firmelor mici si mijlocii.
Proiectul “Dezvoltarea spiritului antreprenorial si cresterea competitivitatii in afaceri” POSDRU/92/3.1/S/61820 se desfasoara pe o perioada de trei ani, iar valoarea eligibila este de 20.143.309,26 lei, din care 1.007.165,46 lei (5%) contributia People Investment. Proiectul este sustinut de SC People Investment SRL, Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti, Camera de Comert si Industrie Brasov, Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis, SC Vladteh SRL si The Vocational College (Marea Britanie).