Top managementul Telekom România are un nou membru
„Poziția nou creată reflectă angajamentul Telekom de a oferi o experiență superioară clienților și va asigura coordonarea la nivel regional a activităților operaționale de tip end-to-end care îi vizează pe consumatori”, potrivit unui comunicat de presă.
Citește și PepsiCo l-a promovat pe Călin Clej în funcția de Marketing Director pentru băuturi în 12 țări
Andrei Popovici va fi responsabil cu monitorizarea și optimizarea utilizării rețelei și cu creșterea veniturilor; de asemenea, va asigura coordonarea vânzărilor pentru segmentul rezidențial, a operațiunilor și a capabilităților infrastructurii pentru a susține dezvoltarea organizației și a rezultatelor acesteia.
Noul Director Executiv Procese Clienți al grupului de companii Telekom România are un doctorat de la ETH Zurich și o diplomă de informatician de la T.U. Darmstadt, Germania. A fost partener asociat al McKinsey & Company, director general adjunct al BRCI și, anterior, membru al Directoratului BRCI.