Managementul talentelor la Leadership Academy
Ziua 4 a experientei de leadership adresata noii generatii de tineri manageri si antreprenori cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani, Leadership Academy, a adus in discutie solutiile moderne prin care se pot gestiona procesele de management al talentelor.
Debutul discutiei i-a apartinut lui Mihai Dragoi, Managing Partner, HR Dimensions care a punctat faptul ca in orice organizatie, performerii si oamenii al caror potential este fructificat vor privi mereu in fata, avand o viziune orientata spre viitor. Astfel, managementul talentului nu trebuie privit ca un scop in sine. Acest proces nu presupune nici dezvoltarea angajatilor sau dezvoltarea unor planuri de succes pe viitor si nici nu presupune generarea de profit sau orice alta forma de contributie la cifra de afaceri. Managementul talentului exista pentru a sustine indeplinirea obiectivelor generale ale companiilor.
Reprezentantii mediului business care au prezentat conceptele proprii asupra managementului talentelor au fost Dan Pascariu, Presedinte, Unicredit Tiriac Bank si Aliz Kosza, Director General Executiv, Fabryo. Din punctul de vedere al valorilor, Dan Pascariu a declarat faptul ca integritatea este una din cele mai importante valori ale unui líder iar una din abilitatile sale cele mai importante este conceptualizarea. Din punct de vedere al investitiei in oameni, Dan Pascariu a afirmat: “Comunicarea este cel mai bun element ce poate fi urmat, atat in viata personala cat si in cea profesionala. Prin comunicare, poti sa-i ajuti pe ceilalti sa creasca, sa creeze la randul lor succesori, iar acesta este un factor deosebit de important in leadership.”
Aliz Kosza se ghideaza in managementul talentelor pe principiul “primul pas spre excelenta: compania sa fie privita ca o fiinta umana”. Prin mixul valorilor manageriale cu cele ale companiei, poti crea un cadru mult mai potrivit pentru dezvoltare. Astfel, in procesul de dezvoltare trebuie sa se tina mereu cont de constiinta de sine, o componenta care se dobandeste cu greu insa este indispensabila pentru un leadership eficient.
Ziua s-a incheiat cu prezenta Andreei Ionescu, Brand Maker, Consult Ware, a carei experienta a fost continuu presarata cu situatii speciale in care a reusit sa realizeze cu multa pasiune, managementul performantelor celor cu care a lucrat. Un exemplu de coach si cu o capacitate deosebita de a identifica potentialul celor din jur, Andreea a demonstrat prin exemple concrete cat de important este sa investesti in cea mai importanta resursa pe care organizatiile o au la dispozitie: oamenii.