O sursă de inspiraţie pentru cariera ta – Armin van Buuren la Untold
Armin van Buuren a mixat duminică după miezul nopţii până luni dimineaţă, puţin peste ora 9.00.
“Mă simt minunat să fiu din nou aici, iubesc ţara asta, îmi place că pot să îmi prezint muzica în felul meu. Toată lumea mă întreabă cât de mult voi fi pe scenă? Şi se pariază pe asta. Nu lungesc doar de dragul de a lungi, depinde dacă atmosfera e bună și mulţimea e încântată”, a explicat candid olandezul, după setul-maraton, potrivit ŞtirileProTV.ro.
Experienţa şi lecţiile "predate" de acest DJ au fost rezumate de Florin Grozea, omul din spatele agenţiei digitale Hit Yourself şi al proiectului MOCAPP.ro, primul marketplace din România care conectează brandurile, agenţiile (de comunicare, de digital, de marketing) şi influencerii, și care a făcut parte din trupa Hi-Q:
Armin este, în acest moment, unul dintre cei mai iubiți artiști din România. Dar nu e o iubire născută din videoclipuri "de imagine" sau din hituri des difuzate la radio (nu ar fi nimic greșit în asta, by the way). Este o iubire născută din efortul lui constant și proactiv de a oferi o experiență deosebită la fiecare eveniment al său. Este o iubire muncită. Artistul face "over deliver", cum îmi place mie să spun, iar asta se întoarce la el însutit.
Ooh, nici nu vreau să vă povestesc de câte ori mi-au spus artiști români (de succes vremelnic) că "trebuie să stai pe scenă cât mai puțin", pentru a nu-i "învața pe oameni cu prea multe piese", sau pentru a nu "obișnui organizatorii cu prea mult, la aceeași bani". Ce mici mi se păreau acei artiști români atunci, ce normal mi se pare acum un Armin de 7 ore, îmbrățișând publicul, la răsăritul soarelui.
Nu mai am concerte, dar dacă mi-e dor de ceva din perioada Hi-Q este fericirea din privirea oamenilor din public. Uitați-vă la privirile celor din filmarea de mai jos și veți înțelege", a scris Florin Grozea pe Facebook.
Creează o relaţie pe termen lung
Fiecare dintre noi poate învăţa ceva de la Armin van Buuren. Atunci când depui eforturi suplimentare, din motivele corecte (respect pentru fani și pasiune pentru ce faci, în cazul DJ-ului), poţi crea relaţii pe termen lung, foarte benefice în carieră. Chiar dacă nu culegi roadele acum, cu siguranţă recolta va fi mai bogată în viitor.
Aşa cum subliniază Ron Kaufman – fondatorul companiei Up! Your Service şi unul dintre cei mai căutați consultanți de customer service din lume -, una dintre cele mai frecvente greșeli pe care le fac companiile atunci când abordează un client este să poarte discuția în termenii unei tranzacții prezente.
„Nu se gândesc la valoarea clientului pe termen lung, nu iau în considerare profitul pe care l-ar putea obține din colaborări viitoare cu acel client, nu se gândesc la valoarea referințelor și a recomandărilor pe care le va face clientul. Astfel că profitabilitatea unui client este, de obicei, mult, mult mai ridicată decât suma de bani pe care o poți încasa în tranzacția din prezent. Așadar, greșeala constă în faptul că te concentrezi pe prezent și poți rata foarte ușor profitul suplimentar deoarece este localizat undeva în viitor, iar comportamentul tău din acest moment va fi îndreptat doar către valoarea mult mai mică a tranzacției de acum”, atrage atenția Ron Kaufman, într-un interviu acordat Revistei CARIERE.
Viitorul se construiește din prezent.
Așadar, data viitoare când mergi la o întâlnire cu un client sau te apuci de un proiect nou, amintește-ți de Armin!