Beatrice ENE: „Explorăm cunoașterea, inspirăm dezvoltarea”
Țineți minte prima zi la un job nou? Senzația aceea unică de curiozitate, explorare, bucurie în care se amestecă o frică imensă de eșec și de necunoscut? Iar ca lideri de echipe, știți cu siguranță presiunea de a livra cu acel om nou rezultate vizibile cât mai curând. Pentru că aveți nevoie de angajați buni, deștepți, pe care să îi integrați în procesele companiei și să aveți KPI pozitivi la final de an, nu? Asta face Expert123. E partenerul companiilor care au nevoie de rezultate în zona de comunicare, marketing și vânzări. Am stat de vorbă cu Beatrice Ene, Managing Director and Head of Training al companiei Expert123 despre programele țintite pe care le creează, dar și despre cum reușesc ei să instruiască angajații ca să obțină rezultate bune într-un timp scurt.
Expert123 a creat, spuneți dvs., traininguri specializate care merg direct la țintă și te învață exact ce ai nevoie. Povestiți-ne concret ce programe ați dezvoltat și cui se adresează.
Oferim programe personalizate, de diferite niveluri de dificultate, pentru marketing digital, copywriting și content writing, vânzări și negocieri de contracte, suport de vânzări/call center și team management, cursuri de leadership, public speaking și organizare de evenimente. În funcție de specificul lor, cursurile noastre au o lungime care variază între 2 și 60 de ore, sunt 100% adaptabile companiei pentru care lucrăm. La finalul cursului participanții primesc de la noi suportul de curs și recomandări de dezvoltare pentru viitor.
Ca feedback, clienții noștri ne-au spus că au o performanță mai bună a angajaților, moral mai ridicat, o atmosferă colaborativă și, nu în ultimul rând, o satisfacție sporită a clienților tradusă prin retenție și creșterea cifrei de afaceri.
Eu sunt Head of Training și am experiență în management, marketing, organizare de eveniment, mass media și PR; am, de asemenea, peste 10 ani de când coordonez zilnic clienți de pe cinci continente și ce pot să vă spun este că o echipă bună e o echipă care se completează și care are skilluri de comunicare și vânzări. Am performat doar în momentul în care am realizat că trebuie să avem un set de aptitudini și o echipă constantă. Iar motivul pentru care nu reușeam asta era modul în care (nu) reușeam să îi facem pe oameni să se simte incluși. Practic, să le alungăm teama aceea de eșec pe care o au la început. Și asta o faci prin training – îi arăți omului cum să livreze performanță și îi dai uneltele să facă asta.
Explorăm cunoașterea, inspirăm dezvoltarea: credem în învățarea continuă. Suntem invitați periodic să fim speakeri la evenimente pentru tineri profesioniști, pentru adolescenți sau ca parte în diverse proiecte ce țin de dezvoltarea comunității internaționale de business. E important să știm că învățarea e continuă, niciodată nu ne oprim din a evolua. Instruim angajații să obțină rezultate bune în cel mai scurt timp și îmbunătățim și calitățile personalului cu experiență.
Mai spuneați că trainerii Expert123 au experiență practică și cunoștințele necesare să pregătească angajați corporate. Cum lucrează trainerii cu angajații astfel încât investiția angajatorului să fie fructificată în cel mai scurt timp?
Cel mai important aspect al trainingurilor oferite de noi este faptul că ele sunt 100% adaptabile și personalizabile, nivelul de dificultate este unul flexibil, iar materialele de lucru sunt și ele armonizate cu nevoile și țelurile companiei cu care lucrăm.
Astfel creăm, în primul rând, planuri de instruire personalizate și relevante după care ne orientăm în facilitarea unei sesiuni de curs: evaluăm nevoile specifice și competențele fiecărui angajat și fiecărei grupe de curs și adaptăm programele de formare în consecință. Această abordare ne asigură că formarea este relevantă și aplicabilă imediat rolurilor lor. Stabilim obiective clare și măsurabile care să îi ajute pe cursanți să înțeleagă ce se așteaptă de la ei, iar pe noi să monitorizăm evoluția grupei.
La Expert123 credem cu tărie că învățarea practică este mereu deasupra teoriei, astfel includem în toate modulele noastre activități practice, simulări și scenarii inspirate din parcursul unei zile de lucru reale, care permit cursanților să își aplice cunoștințele imediat. În funcție de specificul cursului, abordăm metode de învățare combinată, cursuri online, ateliere, mentorat, coaching și formare la locul de muncă, pentru a crea o experiență de învățare memorabilă.
Am exemplificat acum câteva dintr-o paletă extrem de largă de metode si tehnici pe care le folosim pentru croirea cursurilor noastre, astfel încât să optimizăm experiența de învățare și să accelerăm integrarea noilor cunoștințe și abilități în rolurile cursanților, asigurându-ne că investiția angajatorului în formarea angajaților săi produce rezultate măsurabile și de lungă durată..
Aceste cursuri se adresează și celor care vor să opteze pentru reconversie profesională? Aveți vreun exemplu concret? Fără a da nume să ne povestiți puțin despre acel caz.
Oferim consultanță și suport pentru reconversie profesională, dacă e nevoie de acest lucru. Practic, noi lucrăm cu profesioniștii pentru a le dezvolta abilități versatile, care pot fi folosite într-o mulțime de profesii sau roluri. În general, cursurile noastre se adresează companiilor –pentru că astfel putem lucra într-o manieră structurată și organizată, aplicată fix pe nevoile lor. Dar -și e un dar foarte important – trăim într-o lume dinamică, iar flexibilitatea și adaptabilitatea în cadrul unei organizații sunt foarte importante pentru succesul acesteia și longevitatea relației cu angajații. Astfel, am întâlnit situații în care echipele s-au modificat pentru a deservi alte proiecte sau clienți – și atunci ce faci, ca manager? Ai grijă de oamenii tăi și îi reorientezi pentru a-și dezvolta alte skilluri, noi capacități, noi moduri de lucru – acest lucru poate fi privit ca fiind o reconversie profesională, nu-i așa?
Ce ne puteți spune de Industry Link? Și care este legătura cu Expert123?
Industry Link este companiamamă a Expert123, o companie europeană care organizează evenimente corporate, conferinte, expoziții, summit-uri, întâlniri de afaceri și oferă și servicii de suport sau consultanță pentru clienții noștri din industria cimentului, a construcțiilor, cu focus pe energie, combustibili, sustenabilitate, economie circualară și reciclare. Am fondat Industry Link in 2017 și este deja printre cele mai notabile companii organizatoare de conferințe internaționale pentru industriile de mai sus. Facem totul de la concept, subiecte, speakeri, logistică, marketing, vânzări și implemementare pentru conferințele noastre, dar putem fi contractați și pentru evenimentele altor organizații. Evenimentele pe care le organizăm aduc împreună directori C+ și factori de decizie din companii majore din întreaga lume, variind de la producători de ciment și materiale de construcții la specialiști în mediu, furnizori de echipamente, soluții și tehnologie, precum și inovare, cercetare și dezvoltare, academicieni, autorități și think tank-uri cu scopul de a facilita crearea de rețele, schimbul de bune practici și viitoarele conexiuni pentru a genera idei care să schimbe lumea.
Ce ne-a adus în top sunt serviciile la standarde nu înalte, ci uriașe. Noi nu facem rabat de la calitate în tot ce înseamnă arhitectura de eveniment, de la locul ales (alegem doar locuri cu istorie, care au renume și sunt pe aceeași linie cu noi din punct de vedere al practicilor de sustenabilitate și calitate), la selecția de speakeri, subiecte, momente de networking. Cred că succesul evenimentelor de industrie a stat în abordarea noastră proaspătă și într-un bun simț ce ține doar de businessul de mare clasă.
Expert123 a fost inspirat din această umbrelă a imaginației și a inovării numită Industry Link. Am luat din experiența în management a atâtor echipe de pe tot mapamondul tehnicile de învățare care au funcționat și le-am aplicat în designul de curs al Expert123. Pentru că noi nu facem doar cursuri, noi aducem o îmbinare unică a soluțiilor pentru companii cu abilități din vânzări, negociere, branding, comunicare, leadership. Cu echipele lucrăm în primul rând la modalitățile prin care putem ajuta companiile să fie mai eficiente, mai creative și să-și ducă proiectele spre un nou nivel de calitate, la standarde și mai înalte. De fiecare data cercetăm, inovăm, creăm și planificăm aceste programe cu adevărat unice pe care să le oferim companiilor din România prin intermediul Expert123 așa încât ele să livreze ROI din momentul zero.
Cum a reușit Industry Link, în pandemie, să ajute companiile să rămână relevante și în noua configurație în care călătoriile, evenimentele mari și întâlnirile unu-la-unu nu mai erau o opțiune?
În timpul pandemiei de COVID-19, conferințele s-au adaptat la noua realitate prin trecerea la formate virtuale. Astfel, conferințele virtuale au ajutat companiile să rămână relevante într-o perioadă în care evenimentele tradiționale (în persoană) nu erau fezabile, ba mai mult, aceste conferințe virtuale au permis companiilor să ajungă chiar la un public mai larg, mai divers, global, fără constrângerile de călătorie și alte provocări logistice.
Această trecere la evenimente virtuale a demonstrat rezistență și agilitate, poziționând companiile să prospere în peisajul afacerilor în evoluție. Industry Link s-a adaptat acestui curent și am creat extensii de servicii de suport prin consultanță de business development, comunicare, marketing și vânzări pentru companii care nu aveau mecanisme dedicate pentru acest mod de lucru virtual. Putem fi un ajutor valoros pentru cei care nu au departamente dedicate de marketing și vânzări prin oferirea de servicii suport pe zona de comunicare corporativă, marketing digital, vânzări online si business development.
A treia ramură de servicii este partea de consultanță pentru companiile care evaluează extinderea pe piețe noi – clienți din industriile pe care le deservim au apelat la noi pentru informații despre piețele emergente pe care le vizau.
Acest articol este preluat din ediția print a Revistei CARIERE nr. 286
Pentru abonare, click aici