100.000 de noi locuri de muncă în Europa
Ocuparea forței de muncă în rândul tinerilor și contribuția sectorului privat la stimularea creșterii în carieră a tinerilor profesioniști au fost principalele subiecte discutate în cadrul vizitei europarlamentarului Renate Weber în fabrica Nestlé din Timișoara. Membru al Comisiei pentru ocuparea forței de muncă și afaceri sociale, Renate Weber a discutat cu tineri angajați ai Nestlé România din programul Alliance for YOUth și a vizitat fabrica în cadrul unui tur.
Cu 98 de locuri de muncă sezoniere și permanente generate de Nestle România și mai mult de 940 de studenți beneficiari ai programului Alliance for YOUth, Nestlé anunță că obiectivele stabilite pentru anul 2014 pentru România au fost depășite, astfel stabilind obiectivele pentru 2015.
Citește și Cursuri gratuite de jurnalism şi make-up disponibile ACUM
Crearea a peste 100.000 de locuri de muncă în Europa pentru tineri până în 2016 a fost angajamentul pe care Nestlé și partenerii săi și l-au asumat odată cu lansarea proiectului Alliance for YOUth. Proiectul a atras rapid 200 de parteneri ai Nestlé la nivel local și european și a devenit prima mișcare paneuropeană lansată de mediul de afaceri cu scopul de a ajuta tinerii să fie mai bine pregătiți atunci când intră pe piața muncii și de a le crește șansele într-o piață de muncă dificilă.
După mai puțin de un an de la lansarea Alliance for YOUth, Nestlé prezintă rezultatele inițiativei membrilor Parlamentului European din diferite țări din Europa, iar astăzi, în Timișoara, europarlamentarului Renate Weber, care a observat progresele realizate în România.
„Alliance for YOUth devine în prezent una dintre cele mai importante inițiative ale Nestlé în Europa, în linie cu strategia de <Created Shared Value> a companiei. Analizăm aproape un an de activități în România și sunt încântat să văd nivelul de implicare al tinerilor români, dar și al profesioniștilor dispuși să împărtășească și să ajute Nestlé și parternerii săi europeni și locali. Principalele obiective pentru 2015 sunt de a îmbunătăți atât calitativ, cât și cantitativ efectele inițiativei prin utilizarea celor mai bune practici de anul trecut și de a continua contribuția noastră la combaterea șomajului în rândul tinerilor.”, a declarat Hervé de Froment, Director General Nestle România.
Citește și Află care sunt locurile vacante la care poți aplica
Nestlé implementează în prezent angajamentele sale în cadrul Alliance for YOUth în România, alături de parteneri internaționali precum Google, Ernst & Young, Adecco, Nielsen, CHEP, Cargill, Publicis și DS Smith, dar și partenerii locali Grup Șapte, TITAN, FM Logistic, GoodMills Group și SPAR BIP.
„Șomajul în rândul tinerilor este una dintre cele mai mari și mai complexe probleme cu care Europa se confruntă în prezent. Parlamentul European dorește să îmbunătățească oportunitățile și condițiile de muncă pentru tinerii profesioniști din întregul continent prin diferite inițiative. Programele precum Alliance for YOUth implementate de sectorul privat sunt un semn încurajator că toți factorii majori atât din partea sectorului pubic, cât și cel privat sunt conștienți de problemă și sunt dispuși să contribuie pe un termen mediu și lung.”, a declarat Renate Weber, europarlamentar, Comisia pentru ocuparea forței de muncă și afaceri sociale.
Nestlé a lansat în iunie 2014 Alliance For YOUth pentru a mobiliza companiile ce sunt determinate să joace un rol pozitiv în a ajuta la combaterea crizei șomajului în rândul tinerilor din Europa.