15 ani GPeC. Aniversarea a început cu două vești bune
Ediția aniversară GPeC de 15 ani a început cu pornirea înscrielor pentru două evenimente majore din portofoliul GPeC: Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT – evenimentul de referință în E-Commerce și Digital Marketing care se va desfășura pe 2 noiembrie 2020 la Sala Mare a Teatrului Național București. Cu o tradiție de 15 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente, comunitate și resurse E-Commerce & Marketing Online din România și Europa de Est.
Competiția GPeC – unul dintre cele mai complexe Benchmark-uri E-Commerce și una dintre cele mai utile resurse a magazinelor online pentru a-și optimiza website-urile
30 de specialiști cu experiență în E-Commerce și Digital Marketing – membri în Juriul Competiției GPeC – analizează magazinele online înscrise în Competiție prin peste 200 de criterii de evaluare general valabile la nivel internațional, care vizează:
- User Experience– ergonomia website-ului atât pe Mobile, cât și pe Desktop pentru asigurarea unei experiențe facile și intuitive de navigare
- Funcționalitățile website-ului– funcționarea corectă și intuitivă a tuturor formularelor din site și a întregului proces de Checkout
- Search– funcționarea corectă a câmpului de căutare internă ținând cont de Best Practices
- Mystery Shopping– calitatea serviciilor magazinelor online în relația cu clienții prin plasarea de comenzi de Mystery Shopping
- SEO– cât de bine sunt optimizate magazinele online pentru motoarele de căutare
- Security– gradul de protecție al bazelor de date și al informațiilor sensibile despre clienți în contextul actual de GDPR
- E-Mail Marketing– frecvența și calitatea campaniilor de Newsletter pentru un Open Rate & Click Rate cât mai mare
- Content & Social Media– frecvența și calitatea conținutului (ex.: Blog) și a însemnărilor din rețelele de socializare
Toate magazinele online înscrise în Competiția GPeC primesc un Raport E-Commerce detaliat pentru fiecare din cele peste 200 de criterii, precum și recomandări avizate despre cum să remedieze problemele semnalate, astfel încât să își crească Rata de Conversie și să vândă mai mult.
Pe lângă raportul e-commerce primit, magazinele online vor beneficia de 2 sesiuni de Mentorship 1-la-1 cu specialiștii care le-au evaluat, în cadrul cărora vor discuta asupra raportului rezultat și vor primi consultanță și recomandări avizate despre cum să își optimizeze website-urile pentru a vinde mai mult.
În plus, magazinele online care aleg pachetul PLATINUM la înscrierea în Competiție, vor fi mentorate și asupra propriului business și a strategiei de dezvoltare de către unii dintre cei mai cunoscuți antreprenori și investitori din România.
Pe lângă auditul complet de website, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC primesc și Marca de Încredere TRUSTED.ro (care le atestă consumatorilor faptul că magazinele respectă legislația și bunele practici în e-commerce), precum și Sistemul de Feedback Opinii de Încredere Trusted.ro (în care consumatorii pot lăsa și citi recenziile altor clienți ai magazinelor). Beneficiile în servicii ale magazinelor înscrise în Competiția GPeC sunt în valoare de minimum 5.690 EUR, în funcție de pachetul selectat la înscriere.
Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 349 EUR + TVA și ajunge la 599 EUR + TVA pentru cel mai mare pachet care include și 2 bilete de acces All Inclusive la evenimentul GPeC SUMMIT din 2 noiembrie 2020. Oferta de preț este valabilă până pe 30 aprilie 2020, urmând ca prețurile să crească după această dată.
Detaliile complete despre Competiția GPeC, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul organizatorilor, în secțiunea dedicată: https://www.gpec.ro/competitia-magazinelor-online/