A 9 a ediție How to Web, 90 de experți internaționali, fondatori și investitori, peste 1.000 de participanți
How To Web 2018, unul dintre cele mai importante evenimente de tehnologie din Europa Centrală și de Est, se va desfășura pe parcursul a două zile, 19 și 20 noiembrie, la Teatrul Național din București.
Blockchain, Inteligență Artificială, fintech, roboți software, smart mobility sau techdemocracy sunt unele dintre subiectele ce vor fi dezbătute de experți internaționali precum Daniel Dines – CEO UiPath, Chris Wylie – fostul director de cercetare al Cambridge Analytica ori Andrius Biceika – Revolut.
Conferința este dedicată pasionaților de tehnologie și antreprenorilor IT și este structurată în cinci secțiuni cu peste 40 de prezentări, 6 masterclasses și 20 demos: Leaders and Trends, în care experți din partea Revolut și FintechOS vor discuta despre noile tendințe în fintech, Elrond și KPMG despre blockchain, Druid și UiPath despre Inteligență Artificială, Glovo, Taxify și ApeRider despre smart mobility; Designing Innovation cuprinde masterclasses și dezbateri cu specialiști în metode de inovare corporate și colaborare cu startupurile; în cadrul Startup Academy investitori și fondatori cu renume internațional vor împărtăși din expertiza lor antreprenorilor aflați la început de drum; The Growth Machine este secțiunea în care specialiștii KPMG, Omniconvert sau Planable vor prezenta cele mai bune practici în dezvoltarea proceselor de distribuție, vânzări și marketing de care startup-urile trebuie să țină cont; speakerii din cadrul secțiunii Better Teams acoperă subiecte din domeniul resurselor umane cu focus pe dezvoltarea echipelor în cadrul companiilor de tehnologie.
Cele două zile ale evenimentului vor fi deschise de Daniel Dines, fondator și CEO UiPath, care va vorbi despre traseul spectaculos al primului unicorn românesc și de Christian Lanng, fondator și CEO Tradeshift, care va prezenta cele mai noi tendințe în sistemele de supply chain.
Printre cele mai importante momente din agenda conferinței se mai numără prezentările lui Chris Wylie (fostul director de cercetare al Cambridge Analytica) – Technlogy against democracy, Jevgeni Kabanov (Taxify) – The future of urban mobility, Dan Toma (consultant de inovare & autor internațional premiat) – masterclass The Corporate Startup, Julian Lukaszewicz (Fjord/The Dock, parte din Accenture Innovation) – masterclass Value of Design Beyond Aesthetics, Mike Parsons (expert în inovare & CIO la Qualitance) – 11 Important Truths About How Innovation Really Works, Elise Sass (pitch trainer & COO la Lift99) – Your best pitch deck, iar Andrei Pitiș (Fitbit), Mihai Rotaru (ex-Clever Taxi) și Teodor Blidăruș (FintechOS) vor împărtăși din experiența lor în zona antreprenorială și investițională la nivel internațional.
Competiția STARTUP SPOTLIGHT își va anunța câștigătorii în ultima zi a evenimentului. Premiile oferite includ: un cec de investiție de 50.000 de euro, oferit de GapMinder.VC prin intermediul Techcelerator, tokens (ERD) în valoare de 10.000 de euro, oferite de Elrond Network, pachete de participare la TechCrunch Disrupt Berlin și interviuri în selecția finală pentru acceleratorul 500startups din Silicon Valley. De asemenea, în cadrul How to Web 2018 se va lansa raportul Fintech Innovators 2018, publicat cu sprijinul UniCredit Bank, care va prezenta unele dintre cele mai promițătoare startup-uri românești ce dezvoltă produse inovatoare pentru industria financiară.
În ambele zile ale conferinței, în cadrul programului Office Hours, participanții interesați se pot înregistra pentru întâlniri individuale cu consultanți ai unor companii precum KPMG, DLA Piper, Orange sau cleverbridge.
Alte surprize care îi așteaptă pe invitați sunt premiul pentru cel mai activ participant, un smartwatch Fitbit Versa și Fitbit Party, petrecere organizată în clubul Interbelic, la sfârșitul primei zile ale conferinței.
A noua ediție How to Web se va încheia cu discursul lui Radu Păltineanu, alpinist, cicloturist și blogger, primul român care a traversat Americile pe bicicletă, care le va povesti participanților despre aventura sa care a durat 3 ani și peste 34.000 de km, dar și despre abilitățile soft necesare pentru a depăși momente dificile pe care orice antreprenor le poate întâmpina în carieră.