A fost demontat un mit despre Millennials: Angajaţii în vârstă îşi doresc aceleaşi lucruri de la un job ca tinerii
Cercetarea de piaţă a fost realizată de platforma de feedback pentru angajaţi Culture Amp, fiind intervievate peste 500.000 de persoane care lucrează la 750 de companii din SUA, Australia şi Europa.
Potrivit studiului, şi angajaţii din generaţia X vor un job care să îi ajute să aibă un impact pozitiv asupra lumii în care trăiesc.
Astfel, se mai demontează un mit despre Millennials şi se demonstrează că oamenii au cam aceleaşi aşteptări când vine vorba de locul de muncă, indiferent de vârsta pe care o au.
"Rezultatele m-au surprins", spune Didier Elzinga, CEO-ul startup-ului Culture Amp, care a atras investiţii de 36,3 milioane de dolari, din 2011 încoace.
"Nu doar tinerii îşi doresc să facă ceva care să aibă un impact pozitiv asupra lumii", a adăugat antreprenorul, citat de Business Insider.
Ba mai mult, doar cei din grupa de vârstă 55-64 de ani au pus pe primul loc acest lucru atunci când au fost întrebaţi despre ceea ce îi motivează la job, spre deosebire de tineri, care au plasat impactul pozitiv asupra lumii mai jos în topul aspectelor importante legate de locul de muncă.
De asemenea, participanţii la studiu, indiferent de vârstă, au mai spus că apreciază un job care le permite să se dezvolte din punct de vedere personal. La fel de importantă este şi încrederea în şef.
Elzinga spune că rezultatele studiului demonstrează că nu există un conflict al generaţiilor la locul de muncă. Motivul e simplu: la bază, fiecare angajat îşi doreşte acelaşi lucru de la un job, indiferent de vârstă.