Angajatorul care se dă după angajat
Proiectul Benefits for new generation at work a pornit de la premisa că angajaţii valorizează mai bine ceea ce înţeleg. Scopul de la care am pornit a fost să oferim o imagine de ansamblu asupra pachetelor
de recompensare, diversificarea beneficiilor şi îmbunătăţirea nivelului de satisfacţie, printr-o comunicare
inovativă, adaptată generaţiei Y. În plus, ambiţia noastră a fost să schimbăm mentalitatea oamenilor spre un stil de viaţă sănătos şi echilibrat, prin diverse activităţi de wellness. Proiectul a primit feedback pozitiv, crescând organic, prin implicarea angajaţilor noştri.
Contextul de business
Benefits for new generations at work este parte dintr-un proiect amplu desfăşurat în EY România – Inspiring change, al cărui scop a fost transformarea culturii organizaţionale. Povestea acestui proiect a început de la studiile şi datele disponibile prin chestionarul de satisfacţie a angajaţilor, chestionare de feedback referitor la utilizarea beneficiilor şi studii la nivel global relevante pentru piaţa muncii din România si Generaţia Y. Rezultatele chestionarului de satisfacţie a angajaţilor ne-au arătat că angajaţii
îşi doresc de la EY mai multă flexibilitate în ceea ce priveşte locul şi programul de lucru şi o comunicare mai buna asupra legăturii dintre performanţa lor şi remuneraţie. În plus, chestionarele de feedback referitor la utilizarea pachetului de beneficii au arătat că generaţia Y şi nu numai, îşi doreşte să aibă posibilitatea de a alege dintr-o varietate de beneficii.
Pentru a atrage şi a reţine talentele, e nevoie ca felul în care le abordăm să fie adaptat la cerinţele noii forţe de muncă – generaţia Y, în contextul în care 80% dintre angajaţii noştri sunt Gen Y. Pentru a rămâne market leader, este nevoie să câştigăm implicarea angajaţilor noştri, prin creşterea nivelului lor de satisfacţie, prin a răspunde la feedback-ul lor. Toate acestea vin odată cu inovarea modului în care compania structurează pachetul de remuneraţie şi beneficii şi comunicarea acestuia într-o formă creativă.
Citeşte mai mult pe hrmanageronline.ro