Aon România lansează Best Employers 2015
Conform cercetării desfășurate în 2014, nivelul mediu de engagement în România a fost de 62%, comparativ cu nivelul de engagement al companiilor Best Employers care a atins cota de 78%. Mai mult, 74% din angajații companiilor Best Employers consideră că organizația în care își desfășoară activitatea reprezintă unul din cele mai bune locuri de muncă pentru cineva cu pregătirea și experiența pe care o dețin. Procentul este cu 17% mai mare decât media tuturor respondenților la sondaj; aproximativ 20% din totalul celor intervievați consideră că angajatorii lor nu oferă condițiile optime dezvoltării profesionale.
Rezultatele unei alte dimensiuni analizate, Net Promoter Score (NPS – un indice de măsurare ”word of mouth”, ce identifică probabilitatea ca un angajat să recomande organizația), arată un rezultat de 49 puncte pentru companiile Best Employers, comparativ cu media tuturor companiilor participante care este de numai 22 puncte. Ce concluzie putem extrage? Angajații companiilor Best Employers participă mult mai activ la construirea unei imagini pozitive pe piață a propriei companii angajatoare.
De asemenea, 74% din angajații companiilor Best Employers consideră că propriile organizații oferă oportunități excelente în carieră celor care au un nivel de performanță ridicat, cu 20% mai crescut decât rezultatele medii ale tuturor companiilor participante.
Best Employers Study se adresează companiilor cu o vechime de cel puțin trei ani de activitate pe piața din România și nominalizează ca Best Employer companii din trei categorii, în funcție de numărul de angajați: companii cu un număr de angajați între 50 și 250, între 250 și 1000, și companii cu un număr de peste 1000 de angajați. Printre laureații Best Employers Study 2013 și 2014 se numără în special companii din IT, Pharma și FMCG.
Rezultatele Best Employers Study 2015 vor fi anunțate în cadrul unei gale, desfășurate în luna noiembrie a acestui an.