Biz a lansat BizRemote, o secțiune specială, dedicată companiilor
Economia este puternic afectată de virusul care face ravagii peste tot in lume și lucrurile nu se opresc aici. În România nebunia abia începe și de săptămâna aceasta mai toate companiile care-și permit să lase angajații să lucreze de acasă au implementat aceasta măsură.
“Ce fac marile companii și branduri in aceste saptamani? Cum trec peste acest moment? Cât de afectați vom fi de coronavirus și care sunt căile prin care putem evita, pe cât este posibil, pierderi și mai mari, sunt doar câteva dintre întrebările la care căutăm răspunsuri. BizRemote este vocea companiilor afectate de coronavirus și prezinta in care acestea trec peste criză” a declarat Marta Ușurelu, publisherul revistei Biz.
BizRemote este o secțiune specială dedicată companiilor în care echipa Biz caută soluții și arată prin putere exemplului ce fac marile sau micile companii, ce soluții găsesc, ce probleme au și cum putem trece mai ușor prin aceasta situație.
Este o secțiune care vine firesc din ADN-ul Biz, echipa care de 11 ani își mută redacția în marile capitale ale lumii și realizează ediții speciale din cele mai importante țări de pe glob.
“Știm ce înseamnă să lucrăm de oriunde din lume, cât este de greu dar și cum poți îmbunătăți lucrul de oriunde din altă parte decât de la birou. Vă invităm să ne scrieți ce probleme întâmpinați, ce opinii aveți, vă așteptăm întrebările și ne propunem să punem în legătură companiile între ele sau cu analiști și consultanți ori servicii care să ne ajute să trecem cu bine peste momentul în care ne aflăm” a mai spus Marta Ușurelu.