BrandTailors inlocuieste 40% dintre angajati
Daca pana la inceputul lui 2009 companiile de consultanta de brand erau nevoite sa angajeze forta de munca fara o pregatire in domeniu si in consecinta adaptau structura organizationala si procesele de lucru in functie de competente, situatia actuala permite o recrutare bazata pe nevoile companiei si nu viceversa.
In octombrie anul trecut, managementul companiei a decis initierea unui proces de evaluare a performantelor profesionale ale fiecarui angajat, dublat de evaluarea eficacitatii proceselor interne de lucru. Scopul a fost acela de a perfecta un model de business sustenabil: „In ultimii doi ani, am constatat un decalaj intre sezonalitatea industriei de consultanta de brand si sezonalitatea incarcarii din punct de vedere volum de ore de lucru in cadrul companiei. Ca o consecinta a acestui decalaj, devenise practic imposibil dezvoltarea unei strategii de management pe termen mediu si lung”, a declarat Beatrice Danis, Managing Partner (foto 2).
Astfel, compania decis incheierea colaborarii chiar si cu unii dintre cei mai vechi membri ai echipei: „Am decis sa renuntam in urma cu o luna la unul dintre oamenii pe care i-am crescut aproape de la debutul activitatii profesionale si in care am investit efort si resurse financiare timp de 3 ani si jumatate. Decizia a fost cu atat mai grea cu cat fosta noastra colega si-a inceput cariera in branding chiar la noi, de pe pozitia de Account Manager, evoluand pe pozitia de Brand Consultant, ca o consecinta fireasca a urmarii cursurilor Chartered Institute of Marketing”.
Cu toate acestea, firma isi pastreaza strategia de retentie a personalului prin intermediul practicarii unei politici salariale motivante, oficialii anuntand o crestere medie de 15% fata de 2009.
In aproximativ cinci ani de activitate, compania a dezvoltat parteneriate cu companii precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Ulker, Tiriac Holdings, Lagardere, GlaxoSmithKline, Vrancart etc. In iunie 2009, a lansat divizia Community BrandTailors care ofera servicii de consultanta de branding digital si continut digital de brand.