Google al industriei audio, cumpărată de un gigant american cu 145 de milioane de dolari: Compania are majoritatea angajaţilor în Bucureşti
Numită de Business Insider "Google al industriei audio", AdsWizz este o firmă specializată în tehnologie de publicitate digitală audio, cu o prezență în 39 de țări, deservind cei mai mari jucători din industrie: Spotify, Deezer, NRJ, Pandora, PodCastOne, Bauer Media, RMS, etc.
AdsWizz are 150 de angajați la nivel global, sediul principal fiind în San Mateo, SUA, iar centrul principal de engineering în București, unde lucrează în prezent 115 de angajaţi, potrivit datelor furnizate Revistei CARIERE.
În capitala ţării noastre lucrează în principal echipe din diviziile de inginerie, operaţiuni, produse şi resurse umane.
Achiziţia firmei va permite celor de la Pandora să îşi îmbunătățească capabilitățile de ad tech, punând la dispoziția advertiserilor o acoperire mai mare a audienței și posibilități de monetizare net superioare, potrivit reprezentanţilor companiei.
AdsWizz va continua să crească biroul din România în urmă acestei achiziții cu aproximativ 50%, dorind că împreună cu Pandora să dezvolte și mai multe produse și să penetreze cât mai multe piețe.
Compania va continua să caute candidaţi cu profile de Java Developers, Big Data, QA Automation Developers, Operation Engineers și DevOps.
Echipa din Bucureşti "a demonstrat că și lucrând din România se poate contribui la dezvoltarea de produse ultra moderne și inovative care pot revoluționa chiar și industrii că publicitatea audio", spun reprezentanţii companiei.
În urmă tranzacției de 145 de milioane de dolari, AdsWizz devine subsidiară companiei Pandora, Alexis van de Wyer rămânând CEO al AdsWizz.
"Pe parcursul ultimilor 10 ani, misiunea noastră a fost să dezvoltăm capabilitățile de monetizare ale audio-ului digital, construind tehnologii avansate de advertising pe servicii de streaming muzicale, broadgasting și podcast. Rolul nostru este de a contribui succesul și experiență tuturor stakeholderilor- branduri, producători audio și ascultători. Vom continuă să facem acest lucru prin experiențe de ascultare ale reclamelor foarte bine targetate și contextuale. Uninându-ne forțele cu Pandora, unul dintre liderii și pionierii industriei audio digitale, vom crește abilitățile AdsWizz de a furniza soluții care deservesc nevoile din ce în ce mai sofisticare ale audienței digitale", a declarat Alexis van de Wyer, CEO-ul AdsWizz.
Audio este un mediu de advertising adesea mai eficient, intim, consumat în medie 5 ore pe zi, ajutând brandurile să relaționeze mai ușor cu audiența și să aibă rate de conversie mai mari. În plus, publicitatatea audio crește cu aproximativ 42% de la an la an (conform statisticilor IAB).
Notă: Serviciul de streaming Pandora nu este disponibil în România momentan