Marile companii au început angajările de toamnă. Sute de joburi așteaptă aplicațiile voastre
Vodafone face cel puţin 200 de angajări
Operatorul de telefonie mobilă Vodafone se anunţă unul dintre marii angajatori ai toamnei, în cadrul companiei urmând să fie disponibile în următoarele patru luni cel puţin 200 de locuri de muncă, recrutările vizând atât zona de tehnologie (operaţiuni de reţea), precum şi zona comercială (reţeaua de magazine).
„Posturile pentru care recrutăm în mod frecvent sunt cele de ingineri de telecomunicaţii, cu specializări diverse, cum ar fi: radio transmisiuni, performanţa reţelei, ingineri back office sau front office. Aceste poziţii sunt deschise pentru extinderea Centrului de Operaţiuni de Reţea deschis la Bucureşti, de unde echipa noastră monitorizează şi gestionează activitatea reţelelor Vodafone din şapte ţări europene”, afirmă Veronica Brejan, Senior Manager, Talent, Capability and Culture, Vodafone România.
În zona comercială, operatorul recrutează consultanţi de vânzări pentru magazinele Vodafone din toată ţara şi pentru clienţii companiei. „Desigur, sunt şi alte poziţii care apar, iar volumul şi specificul lor variază de la un an la altul, în funcţie de priorităţile noastre de business şi de evoluţia industriei de telecomunicaţii”, mai spune Veronica Brejan.
ING Asigurări de Viaţă angajează consultanţi financiari
Domeniul asigurărilor este în permanentă căutare de oameni de vânzări, care să asigure rezultate bune companiilor de profil. Un exemplu în acest sens este şi ING Asigurări de Viaţă, care intenţionează să îşi extindă forţa de vânzări cu aproximativ 200 de noi consultanţi până la finalul anului. „Suntem într-un proces continuu de recrutare, dorindu-ne să avem în echipa noastră persoanele profesioniste care să le ofere clienţilor noştri consultanţă financiară de calitate”, precizează Anca Moldoveanu – Sales Human Resources Director ING Asigurări de Viaţă.
Compania caută candidaţi care au studii superioare şi experienţă profesională de 3 ani, preferabil în vânzări. „Pe parcursul procesului de recrutare ne propunem să descoperim determinare, perseverenţă, disciplină, dorinţă de autodepăşire şi de a cunoaşte şi relaţiona cu oameni noi la candidaţii care trec de selecţia de CV-uri”, subliniază Anca Moldoveanu.
Lidl, o opţiune pentru cei care vor să lucreze în retail
Dacă vă căutaţi un loc de muncă în zona de retail, aveţi şanse mari să vă găsiţi un job la Lidl. Compania aflată în plină dezvoltare pe piaţa din România intenţionează să îşi mărească personalul cu aproximativ 250 persoane, care vor fi angajate atât în sediul central, cât şi în structura operaţională.
„Posturile pentru care vom face angajări fac parte din arii diverse de activitate. Ponderea cea mai mare a posturilor vizate este generată de structura operaţională a magazinelor şi cuprinde posturi precum «lucrător comercial», «şef magazin», «şef adjunct magazin». Alte posturi pe care dorim să le ocupăm sunt «şef vânzări», «responsabil expansiune», «Manager Trainee»”, afirmă reprezentanţii retailerului german.
Clujenii îşi pot găsi un job la Thomsons
Biroul din Cluj-Napoca al companiei britanice Thomsons Online Benefits se află în plin proces de recrutare, astfel că localnicii ar putea să îşi găsească un nou loc de muncă aici. „La nivel de grup, ne propunem să angajăm peste 200 de persoane în următorii trei ani, dintre care 100 se vor alătura echipei Thomsons din Cluj. În prezent, în cadrul biroului nostru Thomsons Online Benefits din Cluj-Napoca există peste 20 de poziţii disponibile, suntem în plin proces de recrutare”, declară Michael Whitfield, CEO al Thomsons.
Printre posturile disponibile, se numără: QA Testers, Developers, Configuration Specialist, Configuration QA Testers, Client Support Associate Helpdesk, Client Support Associate Admin şi Health and Wellbeing Coordinator.
„Căutăm persoane ambiţioase, curajoase, atente la detalii, pasionate şi care îşi doreasc să atingă succesul în tot ceea ce fac. Acestea ar fi, de altfel, lucrurile care îi caracterizează pe oamenii din cadrul Thomsons. De asemenea, căutăm persoane care să «gândească în roz» şi să respecte valorile noastre: să obţinem rezultate excelente împreună, să depăşim orice provocări şi să maximizăm potenţialul fiecăruia dintre noi. Pentru noi este foarte important ca oamenii care fac parte din familia noastră să se identifice cu valorile Thomsons. Doar aşa, credem noi, putem obţine cele mai bune rezultate”, precizează Michael Whitfield.
Peste 30 de posturi disponibile la Oracle la începutul lunii septembrie
Şi producătorul american de software Oracle continuă recrutările în această toamnă, pe site-urile de recrutare fiind postate la începutul lunii septembrie peste 30 de posturi disponibile. „Posturile libere la Oracle sunt efectul unei creşteri continue în toate segmentele de business şi includ poziţii la toate nivelurile, de la absolvenţi la personal de vânzări cu experienţă, cât şi specialişti în tehnologie sau finanţe”, afirmă Sorin Mîndruţescu, Country Leader, Oracle România.
Fiind vorba despre joburi din diferite arii, calităţile necesare fiecărui post în parte diferă foarte mult. Totuşi, „profilul candidaţilor ar trebui să includă mult entuziasm, dorinţa de a învăţa şi de a se dezvolta, abilităţi de lucru cu clienţii, orientarea către rezultate şi, desigur, competenţele tehnice necesare pentru fiecare job în parte”, adaugă Sorin Mîndruţescu.
COS caută project manageri, iar Sameday, Business Line Director
După ce în prima parte a anului au angajat pe posturi precum Design engineer (for building services), Office designer sau Construction manager, în a doua jumătate a lui 2013, cei de la Corporate Office Solutions se află în căutarea unor persoane care să ocupe posturi specializate. „Până la finalul anului, urmărim să mai angajăm cinci specialişti pe poziţii ca Facility management – mentenanţă, project management, tehnical&product managers. Căutăm persoane dinamice, determinate, specializate, cu bune abilităţi de comunicare şi orientate către dezvoltare profesională şi personală”, afirmă Christophe Weller, Managing Partner COS.
Şi compania de curierat rapid Sameday Courier vrea să îşi majoreze personalul. „Încă de la începutul lunii iunie ,suntem în căutare de noi angajaţi. Am recrutat până în acest moment două persoane-cheie în dezvoltarea companiei. Intenţionăm să angajăm încă patru persoane până la finalul anului”, precizează Lucian Baltaru, General Performance Manager la Sameday Courier.
Posturile vizate pentru următoarea perioadă sunt Business Line Director pentru două dintre diviziile companiei, Quality and Efficiency Coordinator şi Client Lover – post similar celui de Customer Service Representative.
„Când recrutăm, ne concentrăm în special pe zona de valori ale candidatului, acordând o deosebită importanţă pentru determinare, corectitudine, flexibilitate, încredere şi mai ales pasiune, acestea fiind şi valorile companiei Sameday”, conchide Lucian Baltaru.
GTS Telecom angajează oameni de vânzări şi ingineri
În funcţie de proiectele aflate în derulare, GTS Telecom intenţionează să facă până la cinci noi angajări în ultima parte a anului. Posturile pentru care reprezentanţii companiei şi-au manifestat intenţii de recurutare fac parte din departamentele de vânzări şi tehnic (specialişti, ingineri).
„La toţi candidaţii pentru posturile deschise de GTS Telecom căutăm în primul rând un set de «soft skills», din care nu lipsesc: orientarea spre client (extern şi intern), focus pe rezultate, abilităţi de comunicare, creativitate, bun-simţ, integritate, onestitate, alături de profesionalism şi «proven track of records». În funcţie de particularităţile postului, investigăm anumite competenţe specifice, certificări sau arii de expertiză”, prezintă portretul candidatului ideal Simona Miholca, HR Manager GTS Telecom.
După cum v-am prezentat pe parcursul acestui articol, companiile au dat startul recrutărilor de toamnă. Tot ce trebuie să faceţi acum este să vă pregătiţi corespunzător CV-urile, scrisorile de intenţie, discursul pentru interviu şi să puneţi mâna pe jobul dorit.
Articol preluat din Revista Cariere de septembrie. Pentru detalii legate de abonare, click aici