Commercial Director & Co-Founder, BenefitOnline.ro
Stelian are o experiență de peste nouă ani în domeniul bancar și financiar în segmentul relațiilor business-to-business, marketing și vânzări.
- Și-a început cariera în banking în 2005, la grecii de la EFG Retail Services, iar în doi ani era deja Senior Relashionship Manager la Credit Europe Bank, dezvoltând relația cu retaileri importanți din piață pentru implementarea și acceptarea serviciilor de POS ale băncii. La scurt timp după preluarea ABN AMRO de către Royal Bank of Scotland, a fost recrutat pentru poziția de Merchant Managerpentru divizia de carduri a bancii, fiind responsabil direct pentru strategiile de vânzare și promovare, totodată si de relația cu principalii clienți ai băncii pentru segmentul carduri.
- În august 2009 își începe colaborarea cu Citibank, din funcția de Business Development & Cards Partnerships Manager, concentrându-se exclusiv pe divizia B2B, strategii de marketing și vânzări ale cardurilor bancare. În cei patru ani în care a avut această poziție, a implementat și gestionat cea mai mare rețea de reduceri din sistemul bancar local: 450 de retaileri cu peste 2.000 de puncte de vânzare. Tot în acea perioadă a stabilit un parteneriat cu Ministerul Culturii în cadrul căruia deținătorii de carduri Citibank aveau acces gratuit în 17 dintre cele mai vizitate muzee din România (ex: Castelul Peleș, Muzeul Satului, Brukenthal etc.), beneficiu care s-a dovedit a fi nu doar unic, ci și unul dintre cele mai utilizate în sistemul bancar local. Unul dintre beneficiile Citibank implementat de el și în România a presupus adaptarea sistemului internațional de privilegii cu peste 100 de hoteluri, restaurante, spa-uri din România.
- După aproximativ 4 ani petrecuți în Citibank, în iunie 2013, este recrutat de Western Unionpentru funcția de Senior Manager în dezvoltarea serviciilor de transfer de bani cu băncile pentru 12 tari din regiunea Europei Centrale și de Est.
Din 2014, aduce împreună cu Adrian Sârbu un sistem unic în România de beneficii opționale pentru angajați. Experiența în domeniu financiar-bancar împreună cu experiența lui Adrian în dezvoltarea afacerilor i-au ajutat să identifice oportunitatea unei noi tendințe de externalizare a serviciilor pentru motivarea angajaților care își doresc pachete de beneficii mai flexibile, adaptate nevoilor lor.
Am ales să merg pe calea antreprenorială după mai bine de 9 ani petrecuți în sistemul bancar românesc unde am ajuns sa înțeleg nevoia și prețul pe care fiecare angajat îl pune pe opțiunea de a-și alege beneficiile oferite de companie. Benefit Online reprezintă soluția pe care mi-aș fi dorit să o primesc de la toate companiile în care am lucrat și acum că am lansat-o pe piață, am convingerea că va face mulți angajați mai fericiți și mai motivați. |