Action, unul dintre cei mai mari discounteri non-food din Europa, continuă expansiunea rapidă și anunță deschiderea primului magazin în România. Acesta va fi inaugurat pe 24 septembrie în Pitești și marchează începutul unei noi etape pentru retailerul olandez pe piața locală.
Ce vizează compania
Cu vânzări nete de 7,3 miliarde € în primele șase luni ale anului 2025, în creștere cu 17,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, Action a demonstrat că modelul său de afaceri – produse de zi cu zi la cele mai mici prețuri – atrage milioane de clienți săptămânal. În medie, 20,2 milioane de clienți vizitează magazinele Action în Europa, iar retailerul și-a propus să deschidă aproximativ 370 de magazine noi în 2025.
Are experiență în piețe noi
Action are deja experiență în piețe noi: recent, retailerul a intrat cu succes în Elveția, unde primele cinci magazine au atras un interes foarte mare din partea consumatorilor. În România, Action promite aceeași experiență de cumpărături accesibile și atractive, precum și oportunități de dezvoltare profesională pentru angajați – până acum, în 2025, 1.905 colegi din rețeaua Action au beneficiat de promovări interne.
Retailerul este, de asemenea, un promotor al sustenabilității. Noul centru de distribuție din Spania, inaugurat recent, respectă standarde înalte de construcție durabilă, fiind certificat „Outstanding” de BREEAM. În plus, Action susține programe sociale prin parteneriate cu organizații internaționale, cum ar fi SOS Satele Copiilor și Fundația Johan Cruyff, precum și printr-un nou parteneriat cu Fundația Prinses Máxima Centrum, dedicată copiilor bolnavi de cancer.
CITEȘTE ȘI: Clădirea Teatrului Grivița 53 este gata. Cum a atras 4,5 milioane de euro
Foto: ID 2895620 | Action Shop ©Pavel Losevsky | Dreamstime.com