Un vin bun și povești care inspiră: Revista CARIERE lansează noul număr printr-un eveniment cu un gust aparte

Revista CARIERE marchează lansarea noului număr, din luna martie, cu un eveniment menit să îmbine poveștile din paginile revistei cu aromele unor vinuri de marcă. Partenerii publicației au participat la o degustare de vinuri alese de Mirela Mateescu, wine story teller, care dezvăluie și momentul potrivit pentru „savurarea” noii ediții a Revistei CARIERE.
„Lansarea fiecărei ediții de CARIERE și HR Manager reprezintă un moment de sărbătoare pentru echipa noastră, pe care am decis să-l împărtășim și cu cititorii și contributorii noștri. De aceea, în fiecare lună, un jurnalist CARIERE va vorbi despre cum și-a ales subiectul din revistă și de ce este important acesta pentru audiența revistei, în cadrul unui eveniment restrâns, la care participă manageri și antreprenori din ”clubul” cititorilor noștri. Jurnalista Andreea Giuclea, autoarea articolelor de la rubrica Leadership sportiv, ne-a povestit despre eforturile lui Lewis Hamilton, pilotul de formula 1, de a face din motorsport un mediu de lucru în care să-și găsească locul și reprezentanți ai minorităților, având în vedere că doar 1% dintre cei 40.000 de angajați din motorsport din Marea Britanie sunt reprezentanți ai comunităților de culoare. Vom continua să aducem cititorilor noștri, prin articole, evenimente și producții video, poveștile de leadership menite să ne aducă inspirație în munca pe care o avem de făcut în fiecare zi”, a declarat Adelina Mihai, publisher, Revista CARIERE.
Noul număr aduce în prim-plan și tendințele prezentului. Inteligența Artificială redefinește modul în care liderii iau decizii, în business se mai fac și greșeli, dar fiecare poate deveni o lecție valoroasă. Bunăstarea organizațională capătă noi valențe, strategiile de resurse umane evoluează, iar factori precum empatia, respectul și echilibrul dintre muncă și viața personală devin definitorii pentru performanță și business.
Alături de poveștile din cadrul rubricii de Leadership sportiv, și acestea se află printre temele abordate în cea mai recentă ediție a Revistei CARIERE.
Lideri din business, sectorul public, sport, ONG-uri și cultură împărtășesc provocările, ambițiile și reușitele lor. Vorbim despre succes, eșec, reinventare, dar și despre direcțiile în care evoluează leadershipul și piața muncii într-o perioadă marcată de multiple tensiuni.
CITEȘTE MAI MULTE AICI: Revista CARIERE, ediția din martie, a ieșit din tipar și aduce noi perspective despre AI, leadership și echilibru în business
Dacă noul număr CARIERE ar fi un vin bun, când să-l savurăm?
Și, pentru că la evenimentul de lansare al ediției din martie ne-am bucurat de prezența Mirelei Mateescu, am întrebat-o care ar fi cel mai bun moment în care să ne bucurăm de noul număr, dacă acesta ar fi un vin bun.
„Cel mai bun moment de savurat ar fi la începutul zilei, un pic înainte de începerea task-urilor zilnice, când ai acel moment de tu cu tine, pentru că ai ocazia să te lași inspirat de poveștile pe care le găsești între paginile revistei. Sau să te lași influențat de aromele pe care le găsești între pagini /pahar”, spune „profa de vin”.

Cum alegem vinul potrivit pentru o petrecere corporate?
Și ce moment mai bun să aflăm cum să facem alegerea potrivită pentru un eveniment de business? Valorile companiei trebuie să fie aliniate cu ce servim în pahar, explică Mateescu.
„Vinul cel mai potrivit pentru un eveniment corporate trebuie să aibă legătură, în primul rând, cu evenimentul în sine. Dacă este vorba despre produs, despre companie, despre invitați, trebuie găsit acel fir roșu care fie are legătură cu valorile companiei, fie are legătură cu un eveniment special din cadrul companiei, fie are legătură cu participanții, vinul ales trebuie să aibă aceeași legătură. De exemplu, dacă sărbătorim o companie care împlinește 30 de ani sau lansează un nou produs, iar una dintre valorile companiei este tradiția sau inovația, vinul ales trebuie să provină de la o cramă cu aceleași valori, sau pe etichetă să punctăm tradiție. Dacă acea companie pune accent pe leadership sau pe oameni, același lucru trebuie să se regăsească și în vin. Practic, alegerea vinului trebuie să aibă legătură cu valorile sau cu vinificația și nu neapărat cu prețul de la raft, culoarea alb, rose sau roșu sau aromele de căpșuni sau de cireșe. Are, mai degrabă, legătură cu modul în care este poziționat pe piață, are sau nu are premii, crama are sau nu aceleași valori cu ale companiei care susține evenimentul corporate respectiv”, punctează Mirela Mateescu.
CITEȘTE ȘI: La câte e-mailuri ai răspuns cu ChatGPT în ultima săptămână?
Foto: Revista CARIERE